Aviseringar
Rensa alla

att köpa eller inte köpa godis


Mhmm! Bra smak du Tumme upp

Armagedda:

Word up på den! Chips-narkoman... Smågodis vet jag inte hur många år sedan det var jag köpte...

En och annan chkolandkaka åker väl ned också.

ONT: Tycker att du ska köpa godis.


   
SvaraCitera

sicilianmind:
Mhmm! Bra smak du Tumme upp

Hur många chips-påsar går det åt i veckan? Av din profilbild att bedöma, alldeles för få för att kallas Chips-narkoman 😉

Tack vare Chips (plus Counter-Strike) så gick jag upp typ 20kgpå två år 🙁


   
SvaraCitera

Chips e bästa som finns


   
SvaraCitera

imorgon ska jag äta chips.


   
SvaraCitera

Hahhaa!! Ingen chips-narkoman här inte men jag håvar i mig chips som ingenting.
Ledsen

Armagedda:

Hur många chips-påsar går det åt i veckan? Av din profilbild att bedöma, alldeles för få för att kallas Chips-narkoman 😉

Tack vare Chips (plus Counter-Strike) så gick jag upp typ 20kgpå två år 🙁


   
SvaraCitera

sicilianmind:
Hahhaa!! Ingen chips-narkoman här inte men jag håvar i mig chips som ingenting.
Ledsen

Vissa har tur med gener 😉

Vilken är favoritsmaken då? Själv föredrar jag nästan alltid Svenska Lantchips. Även Grillchips går jävligt bra.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

kachin:

typ tre gånger i veckan blir det nåt :c kanske inte alltid köpt, bakar ibland

det är ju inte såååå ofta!!! förstått att du bakar mkt förknippar dig me kladdkaka

Biologen:
fast affärerna i HS är väl stängda nu antar jag...

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. no return. men vet du om det finns någon mack i närheten? vet den i vällingby osv men i hby likz

tevepro:
imorgon ska jag äta chips.

fan vilken fin plan mio!!


   
SvaraCitera

Lounge: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. no return. men vet du om det finns någon mack i närheten? vet den i vällingby osv men i hby likz

Nä, har jättedålig koll på mackar :/
Vet att det finns något litet närlivs i närheten av mig, typ 200m, men kommer ej ihåg öppettiderna.


   
SvaraCitera

Lounge:

det är ju inte såååå ofta!!! förstått att du bakar mkt förknippar dig me kladdkaka

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. no return. men vet du om det finns någon mack i närheten? vet den i vällingby osv men i hby likz

fan vilken fin plan mio!!

dagens händelse helt klart.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Biologen: Nä, har jättedålig koll på mackar :/
Vet att det finns något litet närlivs i närheten av mig, typ 200m, men kommer ej ihåg öppettiderna.

aha fast närlivs brukar inte ha nattöppet osv. var det jag tänkte mig.. om man cravar mitt i natten liksom. får undersöka det där!

tevepro: dagens händelse helt klart.

vad ska du köpa för chips?


   
SvaraCitera

Lounge: aha fast närlivs brukar inte ha nattöppet osv. var det jag tänkte mig.. om man cravar mitt i natten liksom. får undersöka det där!

jo, men tror de har öppet rätt sent. är väl mer någon form av tobaksställe kanske. vet att några polare brukar köpa cigg sent där.


   
SvaraCitera

och de har godis.


   
SvaraCitera

kan kolla öppettider imorgon.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Biologen:

jo, men tror de har öppet rätt sent. är väl mer någon form av tobaksställe kanske. vet att några polare brukar köpa cigg sent där.

okaj! good to know 8)


   
SvaraCitera

Sourcream & onion, dillchips osv. Blink

Armagedda:

Vissa har tur med gener 😉

Vilken är favoritsmaken då? Själv föredrar jag nästan alltid Svenska Lantchips. Även Grillchips går jävligt bra.


   
SvaraCitera