Aviseringar
Rensa alla

Att komma för fort


Åtta

Jag ser inte riktigt problemet. Om du kommer efter fyra sekunder så får du ju sova sen. Det är ju skitbra. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag ser inte riktigt problemet. Om du kommer efter fyra sekunder så får du ju sova sen.

+1
Alternativt kan man återgå till datorn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Fördel om man är hård också [wink]

Brukar inte ta mer än fem minuter att fixa det väl? Sen varar man ju mycket längre andra gången.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Hur gör man det? Är det när man kniper medans man pissar?

Precis :>


   
SvaraCitera

Alltså, om du känner att du är nära på att komma, så vänta en stund, kör igen, när du är nära, vänta en stund. Inte så svårt. [wink]


   
SvaraCitera

zombitch:

Alltså, om du känner att du är nära på att komma, så vänta en stund, kör igen, när du är nära, vänta en stund. Inte så svårt

ska man vänta en kvart då eller? [party]


   
SvaraCitera

Shoot:

Jag är 19 år och har aldrig haft sex. Det har helt enkelt aldrig blivit av. Ett av orosmomenten är att jag säkerligen kommer att komma för fort, kan komma typ efter mindre än 1 minut by hand om jag så vill. Det räcker nog typ med att hon tar i den.....så inget förspel för mig [sad].

Jag är 18 och har nyligen blivit av med oskulden, det var med min flickvän och det gick som en dröm, vi höll på i över 20 minuter innan jag kom. Trodde precis som du att det skulle gå på en minut men tänk så fel man kan ha. Tror det ligger i att jag kände mig väldigt trygg med henne så det var avslappnat. Vi hade varit tillsammans i en dryg månad och vi är lika gamla. Bara du är trygg och avslappnad med den du ska ha sex med ska det nog gå bra.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Jag har helt slutat runka

varför?[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aeon:

varför?[chocked]

Känns patetiskt. Händer dock att jag runkar ibland för att inte vara för kåt etc, men generellt så är det tråkigt att runka.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

generellt så är det tråkigt att runka.

jo mkt trevligare att tillfredställas med en partner..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aeon:

jo mkt trevligare att tillfredställas med en partner..

Excakt. + att det är så mycket mysigare att komma i en tjej än en strumpa xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera