Aviseringar
Rensa alla

att komma - i vilken ordning?


Ämnesstartare

Hej.

Jag har hela tiden levt med föreställningen att när man har sex så ska man låta tjejen komma först - och sedan kan man själv komma. Men nu när jag snackat med min polare som är hyffsat erfaren (jag är själv oskuld som ni kanske fattar) så säger han att efter tjejen kommit så är hon askänslig och att man måste ta det jätteförsiktigt och typ dra ut kuken i slowmotion förm att det inte ska göra ont på henne, stämmer det? Jag har hela tiden trott att man bara kan fortsätta köra på efter att hon har kommit och sedan komma själv när man känner för det.
Kan jag få en bra förklaring på hur det ligger till och vad man ska tänka på av någon så skulle jag uppskatta det 🙂 lite tips på hur man kan göra typ.

Är 16 år förresten

tack på förhand


   
Citera

callen:

Men nu när jag snackat med min polare som är hyffsat erfaren (jag är själv oskuld som ni kanske fattar) så säger han att efter tjejen kommit så är hon askänslig och att man måste ta det jätteförsiktigt och typ dra ut kuken i slowmotion förm att det inte ska göra ont på henne, stämmer det?

Det är olika för alla. Vissa tjejer blir extremt känsliga, andra blir det inte. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl individuellt, med mig måste man inte vara jätteförsiktig i alla fall. Brukar tycka att det är skönare att knulla efter att jag kommit.

Kommunikation är ett bra tips [no-no]


   
SvaraCitera
loita

jag kör på hårt genom hela 😉 fast om man har sån där heldag med sex kan de där efter några timmar bli ganska känsligt på klittan [crazy][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

jag kör på hårt genom hela 😉 fast om man har sån där heldag med sex kan de där efter några timmar bli ganska känsligt på klittan [crazy][rolleyes]

Och killen ska ha hår på huvet!


   
SvaraCitera
loita

davvelito:

Och killen ska ha hår på huvet!

hahahahaha [love] aaa enligt statestiken ska man ha de ja xD

Men du kanske vill vara som Davve, statestikbrytare... självförtroendet räknas[badgrin] och spritmängden[tard] ..... ne nu ska jag sluta här [crazy]


   
SvaraCitera

callen:

efter tjejen kommit så är hon askänslig och att man måste ta det jätteförsiktigt och typ dra ut kuken i slowmotion förm att det inte ska göra ont på henne

Jag blir inte så känslig?

Det är smartast som du säger, att låta tjejen komma först..
1. Tjejen hinner då bli riktigt våt och bli helt utvidgad för att du ska kunna komma lång in osv.

2. Du hinner inte få den där kända "oj vad slut jag blev efter att ha sprutat" chocken. om ni nu blir så jävla slut efter att ha kommit själv, att ni inte orkar ge er tjej orgasm, ge henne den först då -.-
själv placerar jag det där som en ursäkt för att slippa göra något för sin tjej, slöhet. men det är ju "godtroende" lilla jag det..

3. det är väl bra om du pillar med henne först, så kan du bli extremt upphetsad innan ni börjar knulla ? det är väl väldigt bra.. ?

4. låter du henne få uppmärksamhet först, inte nödvändigtvis låta henne komma men nära på, så kan ni ju komma samtidigt när ni har sex istället. det är väl egentligen mysigare.. 😛


   
SvaraCitera

Unexpected:

Kommunikation är ett bra tips [no-no]

Exakt [bigcheers]


   
SvaraCitera
Åtta

Den kvinnliga orgasmen är en myt. Kör ditt eget race och kom när du vill (och var du vill). Du behöver inte oroa dig över henne, och hon behöver inte hålla på och fejka orgasm. Båda vinner på det. [smile]


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

4. låter du henne få uppmärksamhet först, inte nödvändigtvis låta henne komma men nära på, så kan ni ju komma samtidigt när ni har sex istället. det är väl egentligen mysigare.. 😛

Min, och min tjejs, favorit. Hon vill helst komma samtidigt som mig. Om hon kommer före blir hon oftast för känslig sen, om jag kommer före har hon svårare att fortsätta vara upphetsad (säger att hon "tänder på min upphetsning"). Men som sagt, det där är väl väldigt individuellt!


   
SvaraCitera
loita

swedishguy:

Hon vill helst komma samtidigt som mig.

underbar känsla


   
SvaraCitera

loita:

underbar känsla

Även för killen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt vår store, heliga, vackra, blåkukade samt allsmäktiga solgud, Ra, avgöra det.


   
SvaraCitera

callen:

Jag har hela tiden trott att man bara kan fortsätta köra på efter att hon har kommit och sedan komma själv när man känner för det.

ingen risk att du stöter på det problemet inom de närmaste ändå.
du är oskuld så du kommer innan henne, händer något annat så fejkar hon.
det tar i snitt 3-5 minuter får en kille att komma och det tar ca 20 minuter för en tjej så oddsen är emot dig. och det är intensivt sex som gäller då. med andra ord förspel och det långsamma i början är inte med räknat.

tjejer som kommer efter 3 minuter fejkar. och ibland tror dom själva att dom kommer för att det är så skönt. men få tjejer får sin första orgasm vid sex innan dom är 20 år så dom fejkar omedvetet.


   
SvaraCitera
loita

21MysigaCentimeter:

tjejer som kommer efter 3 minuter fejkar.

talar den erfarna 17 åringe KILLEN nu? haha ursäkta men hahah de är så himla ividuellt så de skriker om de så där kan du inte säga.

21MysigaCentimeter:

få tjejer får sin första orgasm vid sex innan dom är 20 år så dom fejkar omedvetet.

assåå... nä tänker inte ens mot argumentar de där e bara så dumt alltihop[bigsmile]


   
SvaraCitera