Aviseringar
Rensa alla

att komma - i vilken ordning?


loita:

talar den erfarna 17 åringe KILLEN nu? haha ursäkta men hahah de är så himla ividuellt så de skriker om de så där kan du inte säga.

haha trots att jag är 17 så har jag nog mer erfarenhet än dom flesta 23 åringar. så åldern har ingen betydelse där. snarare när man började, hur många olika man har haft sex med, hur många gånger man haft se, hur många ställningar man testat, på vilka ställen, ja du förstår nog när du blir äldre[wink]


   
SvaraCitera
loita

21MysigaCentimeter:

haha trots att jag är 17 så har jag nog mer erfarenhet än dom flesta 23 åringar. så åldern har ingen betydelse där. snarare när man började, hur många olika man har haft sex med, hur många gånger man haft se, hur många ställningar man testat, på vilka ställen, ja du förstår nog när du blir äldre

hahaha oj shit, oj hur många sexpartners har denna erfarna killen haft då? jag som är tjej lär ju ha noll koll hur tänker jag ^^' alla andra här också 🙂 Måste nog skynda mig med att bli äldre än dig så jag förståår :O jag e ju bara 19 lixom


   
SvaraCitera

sen en grej du ska tänka på. Kolla inte konstigt på tjejen om hon inte kommer. vissa gör de inte-.- de kan sluta med att tjejen blir orolig för att du har fått uppfattningen om att hon kommer under sex och de kan sluta med att hon fejkar sina orgasmer. vilken är svin jobbigt. de är bara 30% av alla tjejer o sverige som kommer under sexet. jag kmr däremot bara i förspelet 🙂 vissa kommer inte alls.[n]


   
SvaraCitera
loita

PrickiigStrumpa:

de är bara 30% av alla tjejer o sverige som kommer under sexet

nej man måste vara 20m för att få orgasm, åldersgräns läste du inte den kloka pojkens ord?[cute]


   
SvaraCitera

loita:

nej man måste vara 20m för att få orgasm

nej omg. har kompisar som kommer svin lätt. vissa komemr av att bara kyssas å andra på bara 2 minuter :S


   
SvaraCitera
loita

PrickiigStrumpa:

ej omg. har kompisar som kommer svin lätt. vissa komemr av att bara kyssas å andra på bara 2 minuter :S

säger detsamma, jag har väldigt lätt när jag välkommit igång och smek börjats men den kloka pojken måste veta bäst och jag bara tror jag kommer, vi tjejer vet ju inget om oss[bigsmile]


   
SvaraCitera

loita:

hahaha oj shit, oj hur många sexpartners har denna erfarna killen haft då? jag som är tjej lär ju ha noll koll hur tänker jag ^^' alla andra här också 🙂 Måste nog skynda mig med att bli äldre än dig så jag förståår :O jag e ju bara 19 lixom

det va menat som en pik. för att du behandlade mig som ett barn fast jag bara är året yngre. precis som att sexuell erfarenhet kommer naturligt med åren. isf borde 28 åriga oskulder va minst dubbelt så bra som dig i sängen. och om du lyssnar på nedanstående så har du ju även lite fakta i ämnet[wink]

PrickiigStrumpa:

de är bara 30% av alla tjejer o sverige som kommer under sexet


   
SvaraCitera
loita

21MysigaCentimeter:

det va menat som en pik. för att du behandlade mig som ett barn fast jag bara är året yngre. precis som att sexuell erfarenhet kommer naturligt med åren. isf borde 28 åriga oskulder va minst dubbelt så bra som dig i sängen. och om du lyssnar på nedanstående så har du ju även lite fakta i ämnet

ja men du snackar ju som om du var sexterapeft som jobbat med yrket i 30 år du e 17 -.- jag går inte och säger meningar om killar för jag kan inte veta en känsla... ja jag läste? 30 % under sexet, de är inte att bara 30 % får orgasm utan under sexet, två skillda saker, läser besservissern själv vidare så sa hon sen att hon känner hur många som hellst som kommer as lätt, ska jag också citera då? eftersom du iaf inte verkar läsa annat än de du vill


   
SvaraCitera

loita:

30 % under sexet, de är inte att bara 30 % får orgasm utan under sexet, två skillda saker, läser besservissern själv vidare så sa hon sen att hon känner hur många som hellst som kommer as lätt, ska jag också citera då? eftersom du iaf inte verkar läsa annat än de du vill

herre gud den tjejen säger att vissa kommer utav att bara kyssas vilket i sin tur är tekniskt omöjligt. så lite inte för mycket på det som inte är fakta.


   
SvaraCitera
loita

21MysigaCentimeter:

herre gud den tjejen säger att vissa kommer utav att bara kyssas vilket i sin tur är tekniskt omöjligt. så lite inte för mycket på det som inte är fakta.

lite där kan jag hålla med de har jag aldrig hört men att sen säga att nästan ingen över 20 vet hur en orgasm är de e fan... näää -.- de är ju inte så att de är en känsla oj gud så skönt utan de blir ju typ värsta ruset genom kroppen, musklerna spänner sig och blablabla (för mig iaf ^^' andra känner kanske inte så men) de e ju en helt annan känsla än skönt sex [tard]


   
SvaraCitera

loita:

(för mig iaf ^^' andra känner kanske inte så men) de e ju en helt annan känsla än skönt sex [tard]

jo men vissa som inte varit med om det kan tro att när det är som skönast i sex så får dom orgasm fast dom kanske inte ens är nära..


   
SvaraCitera
loita

21MysigaCentimeter:

jo men vissa som inte varit med om det kan tro att när det är som skönast i sex så får dom orgasm fast dom kanske inte ens är nära..

då e dom para korkade [tired] hoppas verkligen inte människan e så dum[n]


   
SvaraCitera

loita:

då e dom para korkade [tired] hoppas verkligen inte människan e så dum[n]

jo för människor i allmänhet är ju jätte smarta XD


   
SvaraCitera
blum
 blum

21MysigaCentimeter:

herre gud den tjejen säger att vissa kommer utav att bara kyssas vilket i sin tur är tekniskt omöjligt.

1. tekniskt omöjligt? [rolleyes]
2. Om man kan komma i sömnen av bara fantasier så kan man väl komma utav att kyssas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Corvette_cat:

själv placerar jag det där som en ursäkt för att slippa göra något för sin tjej, slöhet.

För du vet ju mycket om hur det är.


   
SvaraCitera