Aviseringar
Rensa alla

att kritisera någon som råkar vara från Israel


Bakric

zox:
hahah i feel ya. har råkat ut för det förr. men så är det med i princip alla som har en stark nationalkänsla. Attackerar man deras "land" så blir de kränkta på en fundamental nivå och svarar på samma retoriska nivå som de tror att man utsatt dem för

Fast nu fick ju dom sitt land p.g.a att de hade världens största offerkofta iom WW2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ahah, detta kan väl inte vara på riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chib: isf ville han vara informativ kring vad han tyckte om Sharon ponerat att sägnen var sann.

ja, sättet han uttryckte sig på var lite osmakligt.  politkern är dock känd för sina vidriga handlingar, vet ej hur det är antisemitiskt att påpeka det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Fast nu fick ju dom sitt land p.g.a att de hade världens största offerkofta iom WW2

ne det är mycket djupare och äldre än ww2. utvandringen till israel pga religiösa skäl började redan på babylionernas tid. ww2 gjorde det lättare dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så tröttsamt. Allt jagande på nätet efter personer med en offentlig post här och en naktposition där gör mig så matt. Du kan snart inte släppa en fis utan att hela sverige måste få veta om det. 

Själva innehållet i kommentaren bryr jag mig inte nämnvärt om. Men det går ju att tvivla på om det var en direkt attack på ariel sharon som person eller det judiska folket. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

''Gud är rättvis''

Jävla svammel. Vad har har för bevis för det?

Är så jävla less på folk som bara tror utan bevis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:
''Gud är rättvis''

Jävla svammel. Vad har har för bevis för det?

Är så jävla less på folk som bara tror utan bevis.

Håller m dig, magneten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: Håller m dig, magneten

Ja ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

Håller m dig, magneten

: D 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric: Fast nu fick ju dom sitt land p.g.a att de hade världens största offerkofta iom WW2

Nej, de fick sitt land för att den judiska terroristgrupperingen Haganah (där bland andra Ariel Sharon var medlem) sprängde brittiska hotell i palestina och skickade brevbomber till brittiska politiker tills storbrittanien gav upp och gav dem landet


   
SvaraCitera