Aviseringar
Rensa alla

Att ligga med någon. Känslor, inte känslor?


Ämnesstartare

Att ligga med någon, måste man ha känslor för den personen eller är det bara att köra på? 😉 


   
Citera

Är båda mä på't så kör bah


   
SvaraCitera

Så länge båda vill så är det fritt fram.


   
SvaraCitera
mynona

Man ska göra som man själv trivs bäst med: vissa vill ha känslor för den de har sex med och då är det så de bör göra; för andra räcker det att de båda vill ha det och respekterar varandra, och då är det okej. man ska göra som känns bäst utifrån hurdan man är


   
SvaraCitera

Man måste ju inte ha känslor för den men jag tror att det inte riktigt är samma sak om man inte har känslor för personen...


   
SvaraCitera

känslor behövs inte, men kan vara trevliga, men en känsla som absolut inte är trevlig är hämning, och ibland så behöver människor andra starkare känslor för att bli av med sin återhållsamhet. så länge man har förmågan att framkalla perfekt mindset i si och så många minuter som krävs för att skapa magi så är ens relation till den andra ganska ovidkommande.

för att vara en så blödig person är det väldigt skojigt att känslolöst sex kan vara mitt ideal.


   
SvaraCitera

Det finns inga måsten inom sex, förutom att båda (eller alla) ska vara med på allt som görs. 


   
SvaraCitera

Ska jag ligga med någon så ska det vara känslor inblandade.
Och så har det heller inte hänt något, därför att jag aldrig har utvecklat såna känslor för någon såhär långt.

Men så finns de ju de som inte behöver ha dom känslorna, och kör på ändå. Allt beroende på vad man själv tycker. Men det enda att tänka på är att sexet ska vara överenskommet.


   
SvaraCitera

Sex oavsett är ju Najs , men alla är olika och tycker olika , så det är ju upp till en själv ? 


   
SvaraCitera

mynona:
Man ska göra som man själv trivs bäst med: vissa vill ha känslor för den de har sex med och då är det så de bör göra; för andra räcker det att de båda vill ha det och respekterar varandra, och då är det okej. man ska göra som känns bäst utifrån hurdan man är

Du har ju uppenbarligen känslor (av hat :$) för mig, ska vi ligga mynona? Rodnar


   
SvaraCitera

nej man måste inte ha känslor, det viktigaste är att båda vill ligga.


   
SvaraCitera
Cobrak

Smaken är som baken. 


   
SvaraCitera