Aviseringar
Rensa alla

att orka städa, diska, gå i affärer..


Lounge
Ämnesstartare

har helt förändrats till skillnad ifrån ett år sen

vet inte vad det beror på

jag är inte deprimerad mer än förut, är bara den fysiska orken som tynat bort

märker det särskilt eftersom jag tyckte det var jättekul att timtals gå i affärer förut.. nu känner jag mig tvingad att vara i affärer ens en kvart om jag måste köpa ngt

ngn som känner igen sig


   
Citera
Lounge
Ämnesstartare

samma med att fixa håret och sminka sig på morgonen, nästan helt slutat med.. förut gjorde jag det jämt


   
SvaraCitera

trippy


   
SvaraCitera

depression o fysisk ork hänger samman

mentala förändringar är svårare att mäta och notera

du kanske är deprimerad men vill inte konfrontera detta 🙁 

fast vet inte om handla är något man borde tycka är skoj åas


   
SvaraCitera

Mm det går upp och ned. Har du tagit några blodprover för att kolla att dina världen är ok? Jag blev nyligen diagnostiserad med järn- och bvitamin/folsyrebrist vilket bidrar till trötthet och orkeslöshet.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

df rqp:
depression o fysisk ork hänger samman

mentala förändringar är svårare att mäta och notera

du kanske är deprimerad men vill inte konfrontera detta 🙁 

fast vet inte om handla är något man borde tycka är skoj åas

jo det är väll så!!! kanske har halkat in i någon lätt depression. men käkar ju antidepressiva redan så vad mer kan man gööö. det med handlingen var enbart ett ex. på hur en tidigare väldigt varm grej om hjärtat nu helt tynat bort. får ta upp det med min psykolog!! det enda jag tycker är jobbigt är just orklösheten.. har inga stora problem med självmordstankar, pessimism m.m.

isola:
Mm det går upp och ned. Har du tagit några blodprover för att kolla att dina världen är ok? Jag blev nyligen diagnostiserad med järn- och bvitamin/folsyrebrist vilket bidrar till trötthet och orkeslöshet.

ja det är väll så. hoppas det går upp snart! nej men jag ska till vårdcentralen för det imorgon så passar ju perfa


   
SvaraCitera

Lounge: ja det är väll så. hoppas det går upp snart! nej men jag ska till vårdcentralen för det imorgon så passar ju perfa

Anmäl

Citera

ja lycka till! jadå de går nog upp. jag ska käka en receptfri vitamin och receptbelagda triobe. dock tycker jag att jag blir alldeles matt och deppig av att ta de receptfria:(


   
SvaraCitera

är väl inte sånt man gör för att det är kul


   
SvaraCitera

ennie:
är väl inte sånt man gör för att det är kul

ibland är det jättekul att göra vad som helst


   
SvaraCitera

har så ibland, så pass att mina ögon vill hoppa ur huvudet av att gå bland folk
det varierar, bättre nu


   
SvaraCitera

df rqp:

ibland är det jättekul att göra vad som helst

bara om man är drog påverkad.


   
SvaraCitera
mynona

sådana sysslor har alltid irriterat mig. men jag brukar röja undan dem snabbt och effektivt medan jag tänker på något annat


   
SvaraCitera

ennie:

bara om man är drog påverkad.

nä ibland vanlig också


   
SvaraCitera

df rqp:

nä ibland vanlig också

hlr inte med. det är tugnt och jobbigt.tar emot att göra det. men d går om ja gör det snabbt


   
SvaraCitera

göttiga saker blir ogöttiga av meningslöshet.
men intressen kanske kommer å går.
hoppas du får något bra svar från vårdcentralen.


   
SvaraCitera