Aviseringar
Rensa alla

Att ragga på tåget, vad tyckte hon?


Ämnesstartare

Vet att ni är lite unga och jag må ragga lite avancerat I jämförelse med målgruppen med forumet men orkar inte skaffa flashback.

Är 23 raggade på 35+ som såg bra ut, gick rak på sak, vill inte gå in på detaljer vad jag sa, men hon log men svarade inget när jag gick rak på sak, om hon inte ville hade hon svarat nej men hon sa inget.

Vad signalerar det för signaler?


   
Citera
Ämnesetiketter
time
 time

Hon var inte intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det signalerar att du gick så burdust fram att hon ifrågasatte dina mentala förmågor och valde att ignorera dig istället för att bli ilsken och avvisa dig som hon skulle ha gjort med en kapabel människa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
det signalerar att du gick så burdust fram att hon ifrågasatte dina mentala förmågor och valde att ignorera dig istället för att bli ilsken och avvisa dig som hon skulle ha gjort med en kapabel människam

 Mentala förmåga, vad syftar du på här exakt? Man kan uppfatta det som hursom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daygamer: Mentala förmåga, vad syftar du på här exakt? Man kan uppfatta det som hursom

att du var "lite bakom flötet"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:

att du var "lite bakom flötet"

 Hmm, själv tycker jag snarare tvärtom, man måste ha alla bollar hemma för att gå fram sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:

att du var "lite bakom flötet"

Jung behöver inte förstöra människan mentalt 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daygamer: Hmm, själv tycker jag snarare tvärtom, man måste ha alla bollar hemma för att gå fram sådär.

Ja, som A-lagare på bussen typ


   
SvaraCitera

daygamer:

 Hmm, själv tycker jag snarare tvärtom, man måste ha alla bollar hemma för att gå fram sådär.

det är en sak att våga gå fram, man ska säga rätt saker också. att hon inte sa något tyder på att du inte var socialt kapabel alls. ledsen. det går att öva upp sin sociala förmåga, så tappa inte hoppet 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wineing:

det är en sak att våga gå fram, man ska säga rätt saker också. att hon inte sa något tyder på att du inte var socialt kapabel alls. ledsen. det går att öva upp sin sociala förmåga, så tappa inte hoppet

Intressant, för jag uppfattade som att hon inte hade något att erbjuda 😉 hur ser du helheten när man vänder på det hela?


   
SvaraCitera

daygamer:

Intressant, för jag uppfattade som att hon inte hade något att erbjuda 😉 hur ser du helheten när man vänder på det hela?

ja det talar ju inte för din sociala förmåga heller.

helhetsmässigt tycker jag du låter obehaglig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daygamer:

 Hmm, själv tycker jag snarare tvärtom, man måste ha alla bollar hemma för att gå fram sådär.

lol nej finns massvis med folk som inte har alla bollar hemma som går fram.

Hon verkade inte vara intresserad så bara att gilla läget och gå vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wineing:

ja det talar ju inte för din sociala förmåga heller.

helhetsmässigt tycker jag du låter obehaglig.

Gå inte iväg nu.

Du menar att jag skulle manipulera henne till att gilla mig? Alltså få henne att gilla mig fast än hon inte skulle gillat mig i vanliga fall?

Det låter som att du är obehaglig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:

lol nej finns massvis med folk som inte har alla bollar hemma som går fram.

Hon verkade inte vara intresserad så bara att gilla läget och gå vidare.

Intressant det förstnämnda, för du verkar ha missuppfattat frågeställningen


   
SvaraCitera

daygamer:

Gå inte iväg nu.

Du menar att jag skulle manipulera henne till att gilla mig? Alltså få henne att gilla mig fast än hon inte skulle gillat mig i vanliga fall?

Det låter som att du är obehaglig

nej, oklart var du drar detta ifrån. 

jag vet inte vad du sa till henne, du får gärna berätta det för oss så vi kan få en helhetsbild, men min bedömning baserat på det du skriver här är att hon uppfattade det som säkrare för sig själv att inte svara alls. det vill säga, hon sa inte något positivt för hon ville inte uppmuntra dig att fortsätta, och hon sa inget negativt för du framstod antagligen som någon som skulle balla ur om du fick höra ett nej.

som sagt, bättre att du berättar vad du sade till kvinnan om du vill ha en bättre bedömning


   
SvaraCitera