Aviseringar
Rensa alla

Att ragga på tåget, vad tyckte hon?


Ämnesstartare

daygamer:

Intressant det förstnämnda, för du verkar ha missuppfattat frågeställningen

Vad exakt missuppfattade jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:

Vad exakt missuppfattade jag?

Vi har ingen diskussion, istället frågar du vad du har missat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daygamer:

Vi har ingen diskussion, istället frågar du vad du har missat

Hur ska vi få till en diskussion när jag inte vet vad jag missuppfattat (enligt dig)?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wineing:

nej, oklart var du drar detta ifrån. 

jag vet inte vad du sa till henne, du får gärna berätta det för oss så vi kan få en helhetsbild, men min bedömning baserat på det du skriver här är att hon uppfattade det som säkrare för sig själv att inte svara alls. det vill säga, hon sa inte något positivt för hon ville inte uppmuntra dig att fortsätta, och hon sa inget negativt för du framstod antagligen som någon som skulle balla ur om du fick höra ett nej.

som sagt, bättre att du berättar vad du sade till kvinnan om du vill ha en bättre bedömning

Jag ser trevlig ut och håller alltid god ton, jag säger ett nej före tjejen så ditt påstående är utesluten.

Vill inte att folk tar efter mig så kan tyvärr inte gå in på detaljer


   
SvaraCitera

daygamer: Jag ser trevlig ut och håller alltid god ton, jag säger ett nej före tjejen så ditt påstående är utesluten.

du är aningen otydlig här. du säger ett nej före tjejen? vad betyder det?

daygamer: Vill inte att folk tar efter mig så kan tyvärr inte gå in på detaljer

jag tror inte det finns risk för det. din metod fungerar ju uppenbarligen inte. du kan alltså lugnt berätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wineing:

du är aningen otydlig här. du säger ett nej före tjejen? vad betyder det?

jag tror inte det finns risk för det. din metod fungerar ju uppenbarligen inte. du kan alltså lugnt berätta.

Jag vågar inte säga, folk skrattade åt mig


   
SvaraCitera

Omöjligt att svara vad hon känner. Väldigt konstigt hur många här vet exakt hur andra tänkerSkeptisk


   
SvaraCitera

Du borde skaffa Flashback.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
Du borde skaffa Flashback.

Håller med dig ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SDniklas:
Omöjligt att svara vad hon känner. Väldigt konstigt hur många här vet exakt hur andra tänkerSkeptisk

Har man dels läst psykologi, sociologi m.m och/eller har erfarenhet av att snacka med folk så får man en hum av vad som pågår i någons skalle.


   
SvaraCitera

hon kan ha ett förhållande eller är hon helt enkelt inte intresserad jag skulle bli mer misstänksam ifall någon skulle gå fram och säga du är snygg och sånt till mig


   
SvaraCitera

säger bara LOL


   
SvaraCitera

daygamer:

Jag vågar inte säga, folk skrattade åt mig

det är ju också ett tecken på att det du sa inte var en särskilt bra taktik.

det går som sagt att öva upp social färdighet. det är ok att inte haja allt på direkten 


   
SvaraCitera