Aviseringar
Rensa alla

att raka benen och armhålorna


Ämnesstartare

gillar inte att göra det, har en massa sår på benen som kommer att göra ont, och tycker inte att det är fult med hår. nu ska jag på fest med en massa militanta rakare och känner att jag måste göra det för att inte bli dåligt bemött. 

frågade min styvfar om han sett min rakhyvel, han svarade att den var på historiska museet hahahahahahahahahahaha

okej grinar inombords


   
Citera
Ämnesetiketter
penja

Hehe 


   
SvaraCitera
penja

Äsch raka ej 


   
SvaraCitera
penja

Köpte en sån där med fem blad. För att ta fram gudinnan i mig. De säger att man gör det i reklamen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitter gudinnan i blodet får man fram henne, alright. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OnT: Amputera.

Eller skit i dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:
Köpte en sån där med fem blad. För att ta fram gudinnan i mig. De säger att man gör det i reklamen. 

har en för herrar, tusen gånger bättre


   
SvaraCitera
penja

amsi:

har en för herrar, tusen gånger bättre

Kanske stämmer, iunte tänkt på. Fast behöver ingen bättre tror jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

Kanske stämmer, iunte tänkt på. Fast behöver ingen bättre tror jag. 

jo d gör du


   
SvaraCitera
penja

amsi:

jo d gör du

Näj. Förresten så sa en st snubbe att jag skulle kunna sluta att raka mina ben. Var ju bra sagt. Fast en stycke snubbe kanske läser det här nu och tänker "åh nej varför sa jag så". 
Jag snackar strunt. Vet en vad jag säger 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: gillar inte att göra det, har en massa sår på benen som kommer att göra ont

gör det inte då, heniska!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

Näj. Förresten så sa en st snubbe att jag skulle kunna sluta att raka mina ben. Var ju bra sagt. Fast en stycke snubbe kanske läser det här nu och tänker "åh nej varför sa jag så". 
Jag snackar strunt. Vet en vad jag säger 

har fått höra det av många. och att jag ska sluta raka för att jag är snygg i hår. uppskattar det, men det är fortfarande någon som värderar mitt utseende och säger hur jag ska se ut för att vara snygg. en period när kag rakade mycket var jag med en som sa att han inte gillade det, ville skjuta honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

står naken och dricker öl och kan inte bestämma mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, kan inte vara kul att behöva raka benen.. Finns det inte något  produkt man sätter på benet och sen sliter av? Eller det kanske inte är bättre.


   
SvaraCitera
penja

amsi:

har fått höra det av många. och att jag ska sluta raka för att jag är snygg i hår. uppskattar det, men det är fortfarande någon som värderar mitt utseende och säger hur jag ska se ut för att vara snygg. en period när kag rakade mycket var jag med en som sa att han inte gillade det, ville skjuta honom.

Hm, så ska det ju inte vara. Det jag menade var att han frågade om det ens gjorde skillnad när jag rakar (har ljust tunt hår) och att jag skulle ju lika gärna kunna strunta i det. 


   
SvaraCitera