Aviseringar
Rensa alla

att raka sig


Ämnesstartare

vet inte om jag hamnat rätt men tänkte bara om ni tjejer kunde ta er tid o hjälpa mej

jag har träffat en jättetrevlig kille, vi har inte haft sex eller så ännu(jag e oskuld & han har haft massa tjejer).
jag är orolig för vad han ska tycka om hur jag ser ut där nere.
jag tycker de e lite fel att raka sej o det är min åsikt, känns som killar tar de för givet liksom.
men för mej spelar de egentligen ingen roll, skulle aldrig göra de om min kille tvinga mej eller så(e inte så lättpåverkad).
men liksom jag gillar honom verkligen o vill inte han ska tycka illa om mej pga det! vad vet jag hur han tänker liksom 😛

kanske låter stört, men hur fan rakar man sej där nere egentligen? verkar skitsvårt? :S ska man ta bort allt?
om inte, vad ska man lämna??? :S
jag skulle vilja vara riktigt fint trimmad där nere eller hur man ska säga, men inte helt rakad tror jag inte :S

hoppas ni kan ta det här på allvar o vara seriösa för liksom de e inget jag kan fråga mina kompisar hur man gör :S
ni får gärna skriva till mej i gästboken o så också, för jag behöver verkligen hjälp :/


   
Citera
Ämnesetiketter

men[zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaxa om du är rädd för att skära dig osv?


   
SvaraCitera

Tror inte han är så cool om han inte vill vara med dig pga av det [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså finns ju sånna elektriska trimmers ... känns inte och liten risk för att skära sig liksom.... trimmar allt till en lagom längd... du kan börja med det sen om du vill ha ren rakat kan du raka efter för då är håren kortare och det är lättare med rakhyveln


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaja men jag undrar hur man rakar sej därnere inte något annat 😛

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

jo alltså jag andvänder rakhyvel! men vad ska man raka o vad ska man lämna?


   
SvaraCitera
loita

gillar att du inte är lättpåverkad men frågar här vad vi tycker du ska göra ^^'

men om du nu inte gillar att raka så kanske trimma ner bara så de inte är en stor buske då? men han borde verkligen inte bry sig om de, är han mogen gör han inte de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej tack för svaret loita!


   
SvaraCitera

gör vad du själv tycker känns rätt. om han inte kan acceptera det så förtjänar han inte dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej okej jag vet redan det!
men jag undrar bara från tjejer hur mkt man ska lämna & hur man ska trimma!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nanuett1991:

jaja men jag undrar hur man rakar sej därnere inte något annat 😛

det va där nere jag pratade om 😛 finns ju vissa trimmers som är anpassade för bikini och såvidare..

nanuett1991:

okej tack för svaret loita!

vf känns du så grinig ?:P vi försöker ju bara hjälpa dig


   
SvaraCitera

nanuett1991:

ska man ta bort allt?

Kompromissa. Du behöver inte raka/vaxa dig len (du behöver ingenting iofs), ansa ner det bara. Personligen så gillar jag om själva blygdläpparna är rakade och håret lite ansat [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nanuett1991:

men jag undrar bara från tjejer hur mkt man ska lämna & hur man ska trimma!

gör de du tycker e snygt?


   
SvaraCitera

nanuett1991:

jag tycker de e lite fel att raka sej o det är min åsikt

nanuett1991:

e inte så lättpåverkad

hum hum


   
SvaraCitera

nanuett1991:

känns som killar tar de för givet liksom.

killar som tar det för givet är dumma i huvudet.

nanuett1991:

jag skulle vilja vara riktigt fint trimmad där nere eller hur man ska säga, men inte helt rakad tror jag inte :S

Skippa rakning om du inte känner för det. Ett sätt är ju att klippa det med en vanlig sax. Rakar du med vanlig hyvel är det ju allt eller inget som gäller, men sax kan du ju köra vilken längd som helst![y]


   
SvaraCitera