Aviseringar
Rensa alla

Att säga att hon är snygg?


dwadw
Ämnesstartare

Jag vet inte varför men jag kan bara inte ta initiativet och säga att hon är snygg. Det var så förut också med en annan tjej. Jag ger bara komplimanger och "flirtar" när dom gör det till mig. Annars gör jag aldrig det. Förmodligen för att jag inte vet hur dom skulle ta det och att jag inte vill ses som något creep.

Vad borde jag göra? Jag menar, hon skickar ju bilder på sitt ansikte och whatever, vissa lite mer där hon "putar" med läpparna idk..


   
Citera

Om du inte kan förmå dig själv att säga att hon är snygg, säg till henne att duck face är helt ute. Nu är det fish gape som gäller, då har du halva inne!


   
SvaraCitera
dwadw
Ämnesstartare

Dindoonuffin:
Om du inte kan förmå dig själv att säga att hon är snygg, säg till henne att duck face är helt ute. Nu är det fish gape som gäller, då har du halva inne!

Asså det är inte direkt nå duck face. Jag har noll koll på vad dom där fjolliga minerna heter..


   
SvaraCitera
L Y S

dwadw: Jag ger bara komplimanger och "flirtar" när dom gör det till mig. Annars gör jag aldrig det.

Fast det är ju det här beteendet som ofta drar till sig uppmärksamhet från tjejer, så jag ser det inte riktigt som en dålig strategi. Att vara en sån som hela tiden berömmer skickar dig snarare till friendzone, eller så ses du som ett creep som du skrev. Det är självklart en annan sak om du är i en relation och då är det bra med beröm, men nu snackar vi initial attraktion.

dwadw: Vad borde jag göra? Jag menar, hon skickar ju bilder på sitt ansikte och whatever, vissa lite mer där hon "putar" med läpparna idk..

Du kan gilla bilderna och/eller skriva typ ett ord bara "söt". Jag tycker att du kan ge komplimanger men lite i taget och sparsamt. Då undviker du att likna ett creep och du skapar ett sug efter mer komplimanger. Prova så får du se hur det går.


   
SvaraCitera