Aviseringar
Rensa alla

Att SD är värdekonservativa som KD är en myt


Ämnesstartare

Jag finns nog inte:

Jo det har man visst, vet du hur många HBTQ personer som engagerar sig i PP? Tom partiledaren är ju HBTQ. Sedan så är man för frivandring, har du sätt artiklarna man gör om det? 

det gör ju inte att partiet profilerar sig på det sättet eller har det som hjärtefråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

det gör ju inte att partiet profilerar sig på det sättet eller har det som hjärtefråga.

jag tänkte mer piratideologi nu. Även om jag inte håller med din invändning, fi bryr sig inte om sexarbetare eller drogmissbrukare (här är exempelvis v bättre) ect. Så fi har definitivt brister när man är mer radikalfeminist än man är intersektionell osv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag finns nog inte:

Jo det har man visst, vet du hur många HBTQ personer som engagerar sig i PP? Tom partiledaren är ju HBTQ. Sedan så är man för frivandring, har du sätt artiklarna man gör om det? 

Sett*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

Sett*

yeah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W:
Bland de snurrigaste inläggen jag läst. Först som en massa påhopp om att SD skulle vara både det ena och det andra, som vanligt helt utan några som helst bevis eller motivering. Sedan en massa svammel om att SD skulle vara en halva av S samtidigt som den andra halvan är FI.

Vad har du druckit? Är du på riktigt?

Jag vet inte om din syn på vad som är bevis eller vad som är en gilitig motiveringen är relevant i sammanlaget. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nederländaren:
Tur att du postar din kommunistsmörja på ett forum som redan är invaderat av kommunister, så att folk blir övertygade liksom!!!!!

Ja. Fast det är väll snarare du som invarderar forumet, så jag upplever det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag finns nog inte: Ja. Fast det är väll snarare du som invarderar forumet, så jag upplever det.

Jag skriver ett par politiska inlägg här och där, du för något slags propagandakrig här på forumet. Goebbles reincarnated. Hur många trådar har du skapat om att SD är skit idag, 57?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nederländaren:

Jag skriver ett par politiska inlägg här och där, du för något slags propagandakrig här på forumet. Goebbles reincarnated. Hur många trådar har du skapat om att SD är skit idag, 57?

Goebbels var väl ändå inte kommunist. Om man gillar rasism, sexism, homofobi osv så är SD inte skit. Folk tycker olika och reagerar olika på saker som oroar dom. Det är helt okej. Du får tycka fel om du vill. 


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:
maria_081219c.jpg

vad är d i grytan? vit choklad och ngt annat?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vad är d i grytan? vit choklad och ngt annat?

Tror att det är smörbitar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag finns nog inte: rasism, sexism, homofobi

Men lägg av. Mycket glad Sådant där biter inte längre på folk eftersom det är så felaktigt att det blir larvigt. Det rinner av likt vatten på en gås.

Jaga istället de enskilda efterblivna individerna som faktiskt springer runt i Hakkorsbindel på fester och skriker att negrer är djur som borde avrättas istället för kollektiv skuldbeläggning. Tycker det är trevligt att vänstern gör det arbetet åt SD, d.v.s. letar upp alla nazister och annat löst pack som myglat sig in i partiet.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Tror att det är smörbitar.

d är för hårt för att vara smör+uppe vid sleve1 är d 1 bit som ser ut att vara chokladformad!


   
SvaraCitera