Aviseringar
Rensa alla

att se saker innanför ögonlocken ("cevs")


Ämnesstartare

nån mer som gör det? i morse såg jag konturerna av en fredsduva (typ) som rörde sig med stillsamma vingslag och för några nätter sen ett väldigt färggrant och komplicerat mönster (påminde om ett kretskort).


   
Citera
Ämnesstartare

mm   


   
SvaraCitera

Jag upplever det ganska ofta. Konstig känsla för det känns som att inte inte hinner se. Vet inte hur jag ska förklara men ja, är det samma sak  eller är jag helt borta?  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

deveine molments of trult


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar vara gångar och rum med bord och datorer 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser massa ickekonkret flimmer av eventuellt färger osv. när jag stänger ögonen, men det antar jag att de flesta gör
Har även ett lager flimmer när jag har ögonen öppna, inget som hindrar synen på något vis men ser alltid statisk rörelse över allt annat liksom


   
SvaraCitera
Lounge

trodde alla gjorde det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge: trodde alla gjorde det!

bara de utvalda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ innan jag somnar om de räknas


   
SvaraCitera
time
 time

Blundar jag så blir det typ "aura-vision", ja. Även i mörker. Om jag blundar nu så ser jag ju konturerna av vad jag tittade på som lyses upp av dagsljuset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan se insidan av mina ögonlock och ögonfransarna speglas i tårar, solljus och glas. Ser små mikroskopiska varelser som rör sig på ett slags rullband.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx: typ innan jag somnar om de räknas

ja det är såna jag har


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser som snurror som snurrar, jämt.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Ibland ser jag som små lysande, "partiklar" som far runt i hög hastighet.. fast det är när jag har ögonen öppna..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har shackrutor och andra mönster typ. typ sånt man ser med öppna ögon på syra.


   
SvaraCitera