Aviseringar
Rensa alla

Att sexa eller inte sexa, det är frågan!


Ämnesstartare

I högstadiet blev jag kompis med en snygg jämnårig tjej som heter Sofie, vi hade sex några ggr men inga känslor uppstod så vi förtsatte att bara vara kompisar vilket vi fortfarande är.

Ungefär samtidigt flyttade min pappa ihop med sin nya och jag fick en plastbror som heter Christoffer (Stoffe) som är 2 år äldre än jag.

Stoffe och Sofie blev ihop och har varit ihop i lite över ett år nu, så länge är allt bra.

För några veckor sen frågade Sofie och jag kunde tänka mig att ha trekant med henne och Stoffe, och eftersom jag inte trodde att det fanns en chans på jodren att Stoffe skulle gå med på nått sånt sa jag ja.

Idag fikade jag med Sofie och hon berättade att Stoffe sagt att det var ok med trekant och han föredrog mig främför någon annan kille då han vet att jag är bisexuell och att jag inte är intresserad av Sofie och ingen svartsjuka kan uppstå.

Nu har jag målat in mig själv lite i ett hörn, på ett sätt vore det coolt att testa, men samtidigt är jag lite feg.. [surprised] Det är ju inte direkt incest eftersom vi inte är släkt, även om vi är "typ" som brorsor. Och Stoffe ser ganska bra ut så inga problem där, men det känns ändå wierd, och så känns det jobbigt att banga ur när jag redan lovat med..

Vad skulle ni göra?


   
Citera
Ämnesstartare

Go for it.
Vill också ha trekant med två killar *väljer ut två*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej usch skulle inte ens tänka tanken


   
SvaraCitera

Lika bra att få det överstökat, kanske blir trevligt. SÅ ofta har man inte trekant [surprised]Dold text: But maybe that's just me.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Filip92:

det känns ändå wierd,

det förstår jag

Filip92:

och så känns det jobbigt att banga ur när jag redan lovat med..

skit samma om du har lovat. man har rätt att ändra sig


   
SvaraCitera

Lätt inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Do it!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

SÅ ofta har man inte trekant [surprised]

Trodde alla hade det varje torsdagseftermiddag. [tard] Snacka om att du spräckt min världsbild nu.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

[tard]

Och jag som undrade vart alla tog vägen om torsdagar [blush]
Kanske är jag undantaget som bekräftar regeln :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Kanske är jag undantaget som bekräftar regeln :C

Har aldrig fattat det där... Jag menar finns det ett undantag, så bekräftar det ju motsatsen? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du tror inte det kan bli lite konstig stämning där hemma sen? ;p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Filip92:

Det är ju inte direkt incest eftersom vi inte är släkt, även om vi är "typ" som brorsor. Och Stoffe ser ganska bra ut så inga problem där, men det känns ändå wierd, och så känns det jobbigt att banga ur när jag redan lovat med..

Vad skulle ni göra?

Dude, sluta säga att du är bi om du aldrig prövat med en kille tidigare.

Såna där labels fuckar det bara för en xD


   
SvaraCitera

Nice, go for it. Det är ju bara mellan er tre liksom och som du säger så är han ju inte släkt på riktigt. Om du nu är bisexuell så är det ju en cool grej, jag har svårt att tänka mig att jag skulle palla med en trekant med en annan kille, men jag är ju straight [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter ju jättemysigt, bäst du tar chansen innan hon frågar din pappa[smile]


   
SvaraCitera

Låter liiiite udda


   
SvaraCitera