Aviseringar
Rensa alla

Att sexa eller inte sexa, det är frågan!


Ämnesstartare

Ni kommer ju aldrig kunna titta på varandra på samma vis igen, du och styvbrodern din.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan bli roligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

sluta säga att du är bi om du aldrig prövat med en kille tidigare.

Alla är vi bi från början. [wink]


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

sluta säga att du är bi om du aldrig prövat med en kille tidigare

Såg Magnus Betners tal till nationen i förrgår där han säger, om du inte kan säga att du är bi när du inte testat med samma kön hur kan du då säga att du är hetro om du är oskuld

Som svar på frågan känn efter vill du för att du vill ha sex med dom eller för att du sagt ja?
Tänk på konsekvenserna med;)
Good Luck;)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte du en pojkvän? [tard]

Du flyttar snart hemifrån ändå, så då träffar du bara din styvbror på släktmiddagar etc ändå.
Släktmiddagar måste ju ha lite drama, du kan lika gärna bidra med din del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Du tror inte det kan bli lite konstig stämning där hemma sen? ;p

Supply and Demand:

Ni kommer ju aldrig kunna titta på varandra på samma vis igen, du och styvbrodern din.

Risken finns ju, men det kan ju mer troligt att vi får en bättre relation istället. Det är ju liksom ingen dum fylle grej eller så utan alla är ju helt med på vad som händer om det blir nått.

Greger_EFG:

Dude, sluta säga att du är bi om du aldrig prövat med en kille tidigare.

isola:

Har inte du en pojkvän?

Har en KK som är kille, han är schysst men jag vill inte vara ihop med honom och jag är verkligen inte kär i honom.

_Lisa_:

Som svar på frågan känn efter vill du för att du vill ha sex med dom eller för att du sagt ja?

Lite både och, men det är ju lite busigt och förbjudet med vilket jag tänder på. Och som sagt, Stoffe ser ganska bra ut :p

isola:

Du flyttar snart hemifrån ändå, så då träffar du bara din styvbror på släktmiddagar etc ändå.
Släktmiddagar måste ju ha lite drama, du kan lika gärna bidra med din del.

Mm, han skall börja på universitetet snart med, men vill inte att vår relation skall bli dålig ju. Stoffes morsa är lite skum, men han är riktigt bussig och vi umgås ganska mycket när vi inte är med våra egna polare.

Nu vet jag inte riktigt vad Stoffe är beredd att göra med mig, men tanken på att vara med en kille och en tjej samtidigt är ganska upphetsande för mig haha =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrastyle:

Låter liiiite udda

Varför det? De är inte syskon och båda attraheras av varandra (eller ja, de äcklas iaf inte) och de är bisexuella. Och en tjej på köpet.

ser inte det konstiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför fan skulle jag veta om du borde seksa några personer jag inte känner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Filip92:

Det är ju liksom ingen dum fylle grej eller så utan alla är ju helt med på vad som händer om det blir nått.

Ni har med andra ord inget att skylla på om det skulle bli pinsamt ;p


   
SvaraCitera

Harpya:

Vill också ha trekant med två killar


   
SvaraCitera

Du har ändå inga känslor för tjejen.. din plastbror som egentligen inte alls är din bror går med påd et. Jag tycker du ska göra det 🙂 Jag hade helt klart gjort det 😀 Go for it 😀 skriv grna hur det gick sen [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Filip92:

Har en KK som är kille, han är schysst men jag vill inte vara ihop med honom och jag är verkligen inte kär i honom.

Dåså [party]

Filip92:

Nu vet jag inte riktigt vad Stoffe är beredd att göra med mig, men tanken på att vara med en kille och en tjej samtidigt är ganska upphetsande för mig haha =)

Jo förstår det.
Prata med honom om hur du känner, det skulle nog kännas bättre för er båda då.


   
SvaraCitera

Filip92:

Vad skulle ni göra?

HAHA, du kommer ångra dig i framtiden om du inte gör det. VILL DU VERKLIGEN DÖ UTAN ATT HA TESTAT ATT HA TREKANT MED DIN HALVBROR OCH BÄSTA VÄN?????


   
SvaraCitera

OF 5:

nej usch skulle inte ens tänka tanken


   
SvaraCitera