PlasticNeon Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 20:01 hur tror ni att ni skulle reagera om ni blev isolerade i 5 dagar i en cell?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 20:02 Läskigt kanske skönt kännas som vanligt ne skulle nog bli cp.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 20:03 Skulle passa på att ta igen lite sömn...
Slashy Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 20:03 likgiltig misär:Nirvanabra band, lite svårt att hitta dom i en cell bara
dawemore Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 20:04 försöka att ta det lugnt, möjligtvis lite panikkänslor i början
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 20:04 Slashy:bra band, lite svårt att hitta dom i en cell baraTur att du inte vet vad Nirvana är då :)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 20:04 Skulle nog inte märkas någon skillnad på mig...
Slashy Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 20:05 likgiltig misär:Tur att du inte vet vad Nirvana är då :)klart jag vet, skämtade bara, nån religons grej
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 20:06 Slashy:klart jag vet, skämtade bara, nån religons grej Nej du vet inte eftersom att det inte är någon grej.
dawemore Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 20:07 likgiltig misär:Skulle finna Nirvana.nirvana är något man uppnår "Att uppnå nirvana är detsamma som att bli upplyst eller uppvaknad." (taget ur wikipedia)
Slashy Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 20:07 likgiltig misär:Nej du vet inte eftersom att det inte är någon grej.
Sneeze Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 20:38 Skulle antagligen börjat tänka för mycket och sakta men säkert blivit galen.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 2 Sep 2009, 20:03 PlasticNeon:hur tror ni att ni skulle reagera om ni blev isolerade i 5 dagar i en cell?När jag låg en natt i fyllecell så blev jag lite galen. Så i fem dagar så skulle jag förmodligen bli mycket galen!
sylar Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 2 Sep 2009, 21:32 Hade jag vetat att det var i fem dagar, jag fick mat och att det var någorlunda utrymme samt att det fanns ljus. Då hade jag nog inte blivit påverkad så avsevärt mycket psykologiskt. Förutom väldigt förbannad.