Aviseringar
Rensa alla

Att sitta i cell


Ämnesstartare

Hade blivit knäpp


   
SvaraCitera

likgiltig misär:

Skulle finna Nirvana.

nirvana är något man uppnår "Att uppnå nirvana är detsamma som att bli upplyst eller uppvaknad." (taget ur wikipedia)


   
SvaraCitera

likgiltig misär:

Nej du vet inte eftersom att det inte är någon grej.

[tired]


   
SvaraCitera

Skulle antagligen börjat tänka för mycket och sakta men säkert blivit galen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlasticNeon:

hur tror ni att ni skulle reagera om ni blev isolerade i 5 dagar i en cell?

När jag låg en natt i fyllecell så blev jag lite galen. Så i fem dagar så skulle jag förmodligen bli mycket galen!


   
SvaraCitera

Hade jag vetat att det var i fem dagar, jag fick mat och att det var någorlunda utrymme samt att det fanns ljus. Då hade jag nog inte blivit påverkad så avsevärt mycket psykologiskt. Förutom väldigt förbannad.


   
SvaraCitera

skulle ba chilla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli helt galen få panikångest och vilja dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Hade jag vetat att det var i fem dagar, jag fick mat och att det var någorlunda utrymme samt att det fanns ljus. Då hade jag nog inte blivit påverkad så avsevärt mycket psykologiskt. Förutom väldigt förbannad.

Det är inte så lätt ändå, jag såg en dokumentär om vad isolering gör med människor förut.

Bland annat sså isolerade de människor i en viss tid (som de visste om men det spelar inte så mycket roll för man tappar tidsuppfattningen rätt fort), utan ljus och klocka, de fick mat, de tappade bort tiden, hjärnan började hallucinera pga mörkret och många bröt ihop totalt.


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Bland annat sså isolerade de människor i en viss tid (som de visste om men det spelar inte så mycket roll för man tappar tidsuppfattningen rätt fort), utan ljus och klocka, de fick mat, de tappade bort tiden, hjärnan började hallucinera pga mörkret och många bröt ihop totalt.

Det jag glömde att nämna när jag menade att jag visste att det var fem dagar. Att jag vet vilken tid det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlasticNeon:

hur tror ni att ni skulle reagera om ni blev isolerade i 5 dagar i en cell?

Beror på vad som fanns i cellen och om man fick mat & vatten. Men om det fanns vatten, mat och en säng skulle det nog inte vara några större problem, eventuellt skavsår på snoppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera