Aviseringar
Rensa alla

Att sova middag


reben

om ja bara går o lägger mig på dan går jag o lägger mej som ja e. kanske tar av strumpor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Påklädd eller bar über beroende på hur varmt det är.

Måste dock sluta med dessa middagslurer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är oftast så jävla trött att jag inte orkar byta om/klä av mig. Så jag sover med kläder ja. Men ej under täcke eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara gamlingar och bebisar sover middag 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sova middag är bra. minskar risken för en hög hjärt- och kärlsjukdomar dramatiskt. gör det vanligen hyfsat påklädd när det blir av, men aldrig med strumpor, drömmer så jävla konstigt när jag somnar med strumpor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Middagssovning är bäst. Men ack så tidsödande.

Men tagga ner lite isola, världen kommer inte gå under om du stannar upp en kvart och vilar lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

Sover påklädd med filt över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Men tagga ner lite isola, världen kommer inte gå under om du stannar upp en kvart och vilar lite.

nä fast mina middagssovningar brukar bli ca tre timmar Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sover middag i det jag somat i så att säga.


   
SvaraCitera
höna

Sover aldri middag. Har väl hänt att jag somnat på tåget hem efter jobbet typ bid 6-7. Naken såklaurt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:
Sover inte middag, min far gjorde det och han var ett as 

Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: nä fast mina middagssovningar brukar bli ca tre timmarRodnar

Aha, då förstår jag. Blink Jag ställer klockan för säkerhets skull. Det händer att jag sover bort dagarna men då är jag sjuk eller rejält utmattad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Aha, då förstår jag. Blink Jag ställer klockan för säkerhets skull. Det händer att jag sover bort dagarna men då är jag sjuk eller rejält utmattad.

Det är ju så lätt att snooza tyvärr 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kläder, palla klä av sig om man bara ska sova kort. Men brukar inte ha jeans. Har mjukisbyxor 


   
SvaraCitera

brukar nog oftast ha på mig kläderna jag haft innan på dagen. ibland klär jag av mig naken och kryper under täcket. 


   
SvaraCitera