Aviseringar
Rensa alla

ATT STRULA?!


Ämnesstartare

Så här ligger det till: jag ska på fest ikväll! Det kommer finnas killar, dricka och det är FF. jag har aldrig strulat (inga kommentarer) och jag vill gärna ha en ingående beskrivning om HUR DU GÖR när du strular, dina bästa tips helt enkelt! [y][love] Jag vill inte komma dit och göra bort mig så hjälp mig är ni snälla.. hjearta


   
Citera

dricka = ingen märker?


   
SvaraCitera

Du kanske kan börja med att pussas.[blush]


   
SvaraCitera

Man måste strula på fest? ok


   
SvaraCitera

shoppidiluppidiluuuuuuu:ar runt med tungan lite. [wink]

emery:

Du kanske kan börja med att pussas.

[badgrin]


   
SvaraCitera

saturn:

Man måste strula på fest? ok

det är obligatoriskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men haha är det liksom som en puss med tungan?? inget suga på underläppen/överläppen.....[tard]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

BLODÅDRA:

det är obligatoriskt

därför vill jag inte känna mig som en n000b

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

emery:

Du kanske kan börja med att pussas.

naw


   
SvaraCitera

nallebjörnen a:

men haha är det liksom som en puss med tungan?? inget suga på underläppen/överläppen.....

Båda öppnar munnen en aning och man leker med varandras tungor. Om det går rätt till, finns ju elvispar. [ops]


   
SvaraCitera

nallebjörnen a:

men haha är det liksom som en puss med tungan?? inget suga på underläppen/överläppen.....

du kanske ska vänta lite


   
SvaraCitera

jag hatar ordet strula


   
SvaraCitera

Det kan man automatiskt, du behöver inte oroa dig, ok?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Det kan man automatiskt, du behöver inte oroa dig, ok?!

hoppas det haha..tack[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du ska börja slicka och suga på hans/hons näsa .Det lärde jag mig från filmen masken!!![y][party][bigcheers]


   
SvaraCitera
Vision

Som en kyss men som liksom blir lite mer. Jag tror att det kommer naturligt. Kör inte elvispen bara, ej nice [no-no]


   
SvaraCitera

Om de är i samma ålder som dig så bryr de sig inte, de skulle bli lika glada över att du slickade deras kind hela kvällen[zzz]


   
SvaraCitera