Aviseringar
Rensa alla

Att svimma, Hur e det??


Ämnesstartare

Jag har varit inne på några forum o kollat på hur man simmar. Jag provade det i skolan med dem e för svaga för att trycka i bröstkorgen så jag svimmar efter att ha andats in as mycket. [crazy][crazy] Är det nåt jag borde prova prova fixa till eller har ni andra ideer som INTe gör ont som gör att man svimmar eller hur känns det att svimma.

PS: jag e 12 år ok vill gärna göra liknande sker. har ni några förslag[wink][crazy]


   
Citera
Ämnesetiketter

Image


   
SvaraCitera

Kristian97:

Jag har varit inne på några forum o kollat på hur man simmar.

Man hoppar bara i det blöta! [zzz]

Men seriöst jävla jackass! [n]


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera

Kristian97:

Är det nåt jag borde prova prova fixa till eller har ni andra ideer som INTe gör ont som gör att man svimmar eller hur känns det att svimma.

hade tänkt skriva tills jag såg det här:

Kristian97:

PS: jag e 12 år ok vill gärna göra liknande sker. har ni några förslag

det kan vara skönt att svimma och det kan vara otäckt, beror nog på ens sinnelag. vill du ha upplevelser, lär dig meditera eller något som inte är [n].


   
SvaraCitera

det känns som att somna typ
inget speciellt ju.,.


   
SvaraCitera

följer strömmen:

idjuuuut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fanns en del fall när jag gick på högstadiet som fick permanenta hjärnskador av att ha "lekt" strypleken, alltså ha förhindrat syre till hjärnan. Inte kul nånstanns.

Hur mycket du än vill uppleva det så avråder jag dig från det, du lär bli lack på dig själv om du får permanenta skador.[n]


   
SvaraCitera

det är inget kul, händer mig ofta pga lågt blodtryck, man kanske reser sig upp och går iväg en bit och helt plötsligt svartnar allt och när man vaknar upp igen så ligger man på golvet och har slagit sig någonstans [n] har ett stort ärr vid ögonbrynet efter jag svimmade och slog i huvudet i ett bord [n]


   
SvaraCitera

Som att åka bergochdalbana och snurrkarusell samtidigt.


   
SvaraCitera

Do it! Naturliga urvalet ftw! [y]


   
SvaraCitera

Som att däcka, fast utan alkohol. Tror jag. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kristian97:

Jag har varit inne på några forum o kollat på hur man simmar.

Jag skrev fel i början!! det ska va svimmar fatta det tröga jävlar som läser första meningen sen skriver dem!!!


   
SvaraCitera

Kristian97:

Jag skrev fel i början!! det ska va svimmar fatta det tröga jävlar som läser första meningen sen skriver dem!!!

öhm, hej på dig med?

att svimma känns knappt. man får blodtrycksfall och sen vaknar man. det kan göra ont beroende på hur man har ramlat.


   
SvaraCitera

Aldrig svimmat. Men det verkar otroligt skönt.


   
SvaraCitera