Aviseringar
Rensa alla

Att ta fel buss


Lounge
Ämnesstartare

Tog 179 mot sollentuna ist för 179 mot vällingby ifrån spånga..

Nu har bussen FASTNAT mellan tensta och rinkeby. Stått still i 20 min.

Happy saturday..... yay

Vad gör ni?


   
Citera

Haha snacka om surt 🙁 Varför står alltid all kollektivtrafik i Sverige still? Åkte tåg för inte så längesen och vi stod stilla i över 45 min av nån anledning...

Jag gör aboslut ingenting dock. 


   
SvaraCitera

Ja åh när man sitter på bussen och inser att man inte känner igen namnen på hållplatserna Hjärta

Jag ser på Världscupen i skidor - 15 km herrar, dricker mörkrost och funderar på om jag ska ta ledigt från pluggande idag.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

patrick bateman:
Haha snacka om surt 🙁 Varför står alltid all kollektivtrafik i Sverige still? Åkte tåg för inte så längesen och vi stod stilla i över 45 min av nån anledning...

Jag gör aboslut ingenting dock. 

I kno.. min syrras tåg blev inställt idag så hon kunde inte hälsa po 🙁


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

dazed:
Ja åh när man sitter på bussen och inser att man inte känner igen namnen på hållplatserna Hjärta

Jag ser på Världscupen i skidor - 15 km herrar, dricker mörkrost och funderar på om jag ska ta ledigt från pluggande idag.

Haha ja.. först blir man misstänksam och sen inser man.. o slår sig i huvve
Står och väntar fint i rinkeby c nu iaf
Det låter ju underbart med ledigt! Och den där jävla världskuppen.. trodde det var nyhetsmorgon repotage imorse när jag insåg att jag satt och kollade på det. Besvikelse!


   
SvaraCitera

Lounge: I kno.. min syrras tåg blev inställt idag så hon kunde inte hälsa po 🙁

Gud vad surt 🙁 Fattar det inte asså, när det kommer till sånt är Sverige verkligen 1000 år bakom resten av världen. Vi kan knappt röra oss runt i landet.

Hur lyckades du ta fel buss förresten? Galen


   
SvaraCitera

Lounge:

Haha ja.. först blir man misstänksam och sen inser man.. o slår sig i huvve
Står och väntar fint i rinkeby c nu iaf
Det låter ju underbart med ledigt! Och den där jävla världskuppen.. trodde det var nyhetsmorgon repotage imorse när jag insåg att jag satt och kollade på det. Besvikelse!

Ja värre i Dalarna dock, när du blir strandad på typ Rättviks Resecentrum i en och en halv timme.

Ja men drygt sen, kanske kompromissar och läser bara ett kapitel typ. Va?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

patrick bateman:

Gud vad surt 🙁 Fattar det inte asså, när det kommer till sånt är Sverige verkligen 1000 år bakom resten av världen. Vi kan knappt röra oss runt i landet.

Hur lyckades du ta fel buss förresten? Galen

Ja! Fast sen är vi en av få länder med 364 dagar snö också
179 som 179.. Morr


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

dazed:

Ja värre i Dalarna dock, när du blir strandad på typ Rättviks Resecentrum i en och en halv timme.

Ja men drygt sen, kanske kompromissar och läser bara ett kapitel typ. Va?

Hahaha.. alltså det där resecentret. Alltid iskallt. Även på sommaren.
Skrev lite snabbt och ofördtåeligt var ute och frös.. kompromissa låter bra! Plugga tills det blir drygt typ.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Blir nog med touch pad idag.. trots att jag eg. aldrig varit så intresserad av att skaffa. Men 49 kr/månad.. it-hjärtat har cravings


   
SvaraCitera

Lounge: Ja! Fast sen är vi en av få länder med 364 dagar snö också
179 som 179.. Morr

Hahaha. Men är ju det! Våra flygplan klarar snö medan t.ex. england ställer in massa flyg vid lite snö. Vi är ju ett snöland och måste jobba runt det men typ Egypten hade nog hanterat sina tåg bättre om de fick snöstorm.

Aha! Haha. Blev också lurad för inte så längesen. Skulle med 4an och den kom samtidigt som 1an. Går in i fyran och ser 1an åka iväg först och då har den bytt till 4an och 4an jag satt i blev 1an Galen nästa 4a kom inte på 1 och en halv timme Gråter

Hoppas du kommer iväg snart dock!


   
SvaraCitera

Lounge:

Hahaha.. alltså det där resecentret. Alltid iskallt. Även på sommaren.
Skrev lite snabbt och ofördtåeligt var ute och frös.. kompromissa låter bra! Plugga tills det blir drygt typ.

Det känns fint att veta att vi förenas i samma härdande erfarenheter.  En typ av smärta andra inte kan greppa.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

patrick bateman:

Hahaha. Men är ju det! Våra flygplan klarar snö medan t.ex. england ställer in massa flyg vid lite snö. Vi är ju ett snöland och måste jobba runt det men typ Egypten hade nog hanterat sina tåg bättre om de fick snöstorm.

Aha! Haha. Blev också lurad för inte så längesen. Skulle med 4an och den kom samtidigt som 1an. Går in i fyran och ser 1an åka iväg först och då har den bytt till 4an och 4an jag satt i blev 1an Galen nästa 4a kom inte på 1 och en halv timme Gråter

Hoppas du kommer iväg snart dock!

Kanske det är så!
Oj jesus.. vad gjorde du i 1,5 timme?
Tack, ja. Nu sitter jag på rätt buss.

dazed:

Det känns fint att veta att vi förenas i samma härdande erfarenheter.  En typ av smärta andra inte kan greppa.

Det är jättefint! Sådana händelser som ger oss en särskild fin dalagemenskap.


   
SvaraCitera

Lounge: Kanske det är så!
Oj jesus.. vad gjorde du i 1,5 timme?
Tack, ja. Nu sitter jag på rätt buss.

Haha ja kanske! Haha ringde och frågade om nån ville komma och hämta mig men ingen idiot ville hjälpa till GråterArg Så satte mig på mcdonalds under hela tiden typ Galen Tacka högre makter för telefoner med internet Hjärta

Varsågod 🙂 Gottans! Mycket glad


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha ja kanske! Haha ringde och frågade om nån ville komma och hämta mig men ingen idiot ville hjälpa till GråterArg Så satte mig på mcdonalds under hela tiden typ Galen Tacka högre makter för telefoner med internet Hjärta

Varsågod 🙂 Gottans! Mycket glad

Åh ja! Säger detsamma. Internet dödar alla dryga väntetider. Nu är jag snart framme t.om. Umade bort tiden.


   
SvaraCitera