Aviseringar
Rensa alla

Att träffa folk du lärt känna över internet


Ämnesstartare

Pollar är roliga.

Känns ju aningen läskigt att ta det där första steget och fråga, oavsett vilken relation man nu vill ha/har med personen.


   
Citera
Ämnesstartare

Oftast har jag tagit initiativet till att träffas. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Varierar beroende på: (Du röstade på detta alternativ)

Hur de verkar. Och hur jag känner mig..

Fast ne, jag är nog ganska blyg egentligen. väntar oftast på att andra ska ta initiativet oavsett om jag vill eller inte.


   
SvaraCitera

nubbie:
Pollar är roliga.

Känns ju aningen läskigt att ta det där första steget och fråga, oavsett vilken relation man nu vill ha/har med personen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Jag väntar på att den andra ska fråga (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror det e jag som föreslagit Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet faktisky inte. Har nog varierat.


   
SvaraCitera

Det växer fram organiskt ... ????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet ej. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, jag vill inte träffa någon jag lärt känna över nätet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Jag väntar på att den andra ska fråga (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
hmpf
 hmpf

internet: Det växer fram organiskt ... ????

Detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Jag tar tag i saken och frågar (Du röstade på detta alternativ)

Är alltid jag som tagit initiativet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Jag vill inte träffa någon jag lärt känna över internet (Du röstade på detta alternativ)

Kan dock möjligtvis finnas undantag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Jag tar tag i saken och frågar (Du röstade på detta alternativ)

I de flesta fall har det varit så. Ibland går jag nog lite väl fort fram, men personlighetstest jag gjort (och blivit INFJ) menar också på att jag har lätt för att få en bild av hur en person är, om jag gillar denne eller ej, och hittills har jag aldrig haft fel.

Har t.o.m. testat att vid två tillfällen gått rakt emot vad jag känt, och båda gångerna har varit rena katastrofer!

Det ena var en dejt, där hon skulle visa sig huslig och bjuda på mat (pasta med någon pulversås...). Om inte pulversåsen var illa nog (och brände fast som fan eftersom hon körde plattan på högsta temp hela tiden), så ville jag bara hem när hon skulle koka pasta och slängde i makaronerna direkt i kallvattnet. Detta resulterade i två centimeter med fastbrända makaroner i botten, med väldigt ojämnt resultat på de som gick att få loss. Vi såg på The Grudge 2 (bättre än väntat, och utan tvekan dejtens höjdpunkt), sen åkte jag hem.

Det andra blev ett ligg, det sämsta någonsin. Tjejen i fråga var dessutom lite knepig och... ja, ni vill inte veta. Nu jobbar hon på ett ställe jag "måste" (nåja, finns andra alternativ... men inga bra) handla. Ett tag efter ringde hon även upp bara för att säga "HEJ" (med oroväckande mörk röst, för att sedan lägga på). Fick också någon dyslektiskt lapp i min brevlåda, och varje gång vi möttes (oftast när jag gick till eller från jobbet) så fick jag blickar som gjorde att jag trodde hon tänt eld på min lägenhet! :/

Så, jag går hellre fort fram med de som verkar bra, än chansar med någon som inte verkar ha alla indianer i kanoten.


   
SvaraCitera