Aviseringar
Rensa alla

Att va kär ?


Ämnesstartare

Själv, så vill jag vara nära personen hela tiden, och tänker på den väldigt mycket. Jag får ochså en slags konstig känsla i hela kroppen, och det känns som att jag inte kan slappna av, fast på ett både bra och lite jobbigt sätt. Sedan så om jag är i närheten så kan jag inte sluta titta på den.
Haha, är kär nu [love]

Men är intresserad av hur det brukar vara för andra, så skriv gärna ner och beskriv hur det brukar vara just för er ? [smile]


   
Citera

typ så där, som att va besatt helt enkelt.


   
SvaraCitera

Vet inte hur det känns att vara kär. [sad]


   
SvaraCitera

hatade personen i fråga till att börja med för att jag hade fallit för honom + allt det där du skrev. hatar att vara kär, nu har vi varit ihop mer än ett år och det känns som att nåt fattas mig om vi inte umgås = han = fan för honom som gjort mig blödig och beroende

// the beast 666


   
SvaraCitera

som att vara bög men straight


   
SvaraCitera

vet bara hur det känns att vara olyckligt kär.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

vet bara hur det känns att vara olyckligt kär.

stackars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vet bara hur det känns att vara olyckligt kär.

Antar att det är den stämpeln man kan sätt på mig isf.
Men gillar endå känslan att va kär, med ordet olycklig utsuddat före..


   
SvaraCitera

StrawBerryField:

Men gillar endå känslan att va kär, med ordet olycklig utsuddat före..

[crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Instämmer med Patrick till punkt och prickat.

patrick bateman:

vet bara hur det känns att vara olyckligt kär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag är kär brukar det synas ganska tydligt, tyvärr! Jag får ett fånigt leende på läpparna så fort någon nämner personens namn och brukar alltid hitta på någon orsak att nämna personen i konversationer, med typ alla! [no-no]

Dock vill man ju bara skjuta sig själv för att man ens bryr sig och försöker så gott man kan med att tänka på annat och glömma genom att supa, strula och hänga här. [y]


   
SvaraCitera

Märker ofta att jag går runt och ler som ett fån bara för att jag har honom i mina tankar. Jag hatar när vi säger hejdå, vill bara ha honom nära hela tiden. Och när han är nära känner jag hur pulsen höjs, på ett bra sätt. Så fort jag får sms eller när telefonen ringer hoppas jag på att det är han. Att när vi har dåliga stunder, så vill jag kämpa för att göra det bra igen, jag ger inte upp.


   
SvaraCitera
monika

asså jag har glömt hur man känner sig när man är kär [rolleyes]


   
SvaraCitera

Barfota:

stackars

mm suger [sad]

StrawBerryField:

Antar att det är den stämpeln man kan sätt på mig isf.
Men gillar endå känslan att va kär, med ordet olycklig utsuddat före..

jo inget fel i känslan att vara kär, skulle dock vara roligare om den andra personen också är kär i en


   
SvaraCitera

Man saknar personen hela tiden, är orolig, vanligt att bli avundsjuk.


   
SvaraCitera