Aviseringar
Rensa alla

Att våga tycka att man är värd något.


Ämnesstartare

Jag har en blogg där jag skriver om självkänsla och annat. Där diskuterar jag även könsroller, normer osv.
Jag tar upp problematik i samhället som enligt mig skapar sämre självkänsla. Jag tror att min blogg också kan vara bra för killar att förstå tjejer lite bättre, och kanske till och med tjejer killar lite bättre.
Framför allt skriver jag den för att jag tycker att många har dålig självkänsla och att det är helt onödigt!

gå in på min nystartade blogg.

*Länk borttagen*

Jag har även en mail om man behöver någon att skriva till, om man tex har ett problem som man vill få tips på hur man kan lösa eller annat.

kramar till er!


   
Citera

Nämen vad kul att du har en blogg, det visste jag absolut inte[smile]


   
SvaraCitera

Men jag gillar bajs! [badgrin]


   
SvaraCitera

§5. Det är inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för vare sig föremål, tjänster eller kontakter på sajten, vare sig i forumet, i bloggen, i chatten eller liknande. Vid sådan förseelse kan Ungdomar.se att yrka på skadestånd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det visste jag inte, hur tar jag bort inlägget då??


   
SvaraCitera

ursula_strange:

ag tror att min blogg också kan vara bra för killar att förstå tjejer lite bättre

För att alla tjejer tänker lika. Kör på!


   
SvaraCitera

orkar inte läsa när du har den där stilen på texten, usch hatar den


   
SvaraCitera

Black Grail:

§5. Det är inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för vare sig föremål, tjänster eller kontakter på sajten, vare sig i forumet, i bloggen, i chatten eller liknande. Vid sådan förseelse kan Ungdomar.se att yrka på skadestånd.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera