Aviseringar
Rensa alla

Att vara 24 och oskuld


Salongsberusad:

Någon som har något tips?

Inte masturbera. Men korta ner det lite i taget.


   
SvaraCitera

tycker vattuman låter smart. Han brås nog på mig som också är vattuman.

Skämt åsido. Men jag säger bara att jag som tjej inte skulle dissa någon bara för den är oskuld, så den som tycker det är konstigast är nog du själv, precis som med alla andra komplex 🙂


   
SvaraCitera

Antar att din kuk är liten, därav dåligt självförtroende? Jag sitter nämligen i den sitsen. [cute]


   
SvaraCitera
zIGGE

S3ON:

Antar att din kuk är liten, därav dåligt självförtroende? Jag sitter nämligen i den sitsen.

Då vet vi.


   
SvaraCitera

zIGGE:

Då vet vi.

Ts har inte svarat på frågan än.. [no-no]


   
SvaraCitera

Vattuman:

Undra hur de hade reagerat om de förstått att jag vart helt själv.... nej i sverige är sånt inte accepterat trots att många är ensamma.

Jodå.


   
SvaraCitera

jag är 47 och oskuld, någon söt liten flicka här som kanske skulle vilja träffas?[cute]


   
SvaraCitera
KSENIA

ASGULLIGT, LIGG MED MIG!!!!!

MEN JA, ALLTSA DET AR JU ENKLARE ATT FA LIGGA OM MAN TRAFFAR MANNISKOR. SAG AT DINA NUVARANDE VANNER ATT TA MED DIG UT! ASENKELT ATT FA LIGGA OM MAN AR FULL PA KROGEN T EX (SANNING)


   
SvaraCitera

Nachac:

Jodå.

håller med, inget fel tkr jag =)


   
SvaraCitera

Salongsberusad:

Någon som har något tips?

Har inga supertips men en sak som jag tror kan sätta igång en rent spontan positiv utveckling är om du blir snällare mot dig själv. Liksom:

Salongsberusad:

brukar få höra att jag är blyg. Och ärligt talat så är jag väl det.

Salongsberusad:

men det jag har att erbjuda andra socialt är ganska begränsat så att säga.

Salongsberusad:

Dock är jag inte helt bortkommen eftersom jag tydligen duger för endel närmanden iaf.

Salongsberusad:

Problemet är inte heller att jag har något emot att bli dissad osv

Kan du inte bara vara? Det verkar som att du försöker mäta dig själv på någon slags skala. Jag tror att du kommer att inse att "det sociala spelet" inte är så läskigt om du blir mer bekväm i dig själv. Men det kan du förmodligen inte börja med att bli förrän du slutar kritisera dig själv i den utsträckning du verkar göra.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

sexgrejen känns bara jobbig innan man haft sex, när man väl haft det inser man att det inte är någon skillnad alls och man bara nojat i onödan.

Mycket klokt sagt.
Tycker inte att du ska fokusera så mycket på själva sexdelen, utan mer på ditt sociala liv och ditt självförtroende. Sex kommer när det kommer. Tror inte att sex är det som "saknas" i ditt liv för att du ska må bättre. Det är ingen stor grej egentligen, sex är den lätta biten i förhållanden. - vet att du inte pratat om förhållanden alls men försöker bara förklara att det inte är så mycket att tänka på egentligen.


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Exempel på aktiviteter:

sex då? [blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

sex då?[blush]

Det kommer senare när han har hittat flickor som har liknande intressen. En mycket bra isbrytare så att han kan skapa relationer och få sex mer än bara en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

ASENKELT ATT FA LIGGA OM MAN AR FULL PA KROGEN T EX (SANNING)

Alltså, nej, inte nödvändigtvis. Det beror jävligt mycket på hur man ser ut, hur mycket självförtroende man har och rätt mycket slump därtill.

Det är "asenkelt" för de flesta average-och-uppåt-looking brudar att få ligga, därför att i 99% av fallen (om de går in för det och har bestämt sig för att de vill gå hem med nån) så behöver de bara göra sig tillgängliga och välja nån utav de 30 som stöter på dem.

Det är en lite (helt) annan grej för snubbar. Visst, jag har prettyboy-kroppsbyggarpolare som typ kan säga "HEJ DIN ÄCKLIGA MENSHORA FY FAN VAD FUL DU ÄR" och inom 15 min ändå får stoppa in den, men det stämmer inte för alla (tyvärr).

Jag är inte bitter, osv. [crazy]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Jag är inte bitter, osv. [crazy]

[love]


   
SvaraCitera