Aviseringar
Rensa alla

Att vara annorlunda


Ämnesstartare

Äh, börja natur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

därför gav jag henne tipset: skaffa en konstig hobby/intresse. tror det är bästa tipset.

okej bra du är bättre än mig, okej hej


   
SvaraCitera

HEMLIGHETSFUL:

Äh, börja natur.

det är skillnad på att vara vettig och asocial [wink]


   
SvaraCitera

Underlig:

okej bra du är bättre än mig, okej hej

jag är bäst i världen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej Bullen, jag har ett problem...
(ni är nog för gamla för att förstå referensen, jag menar för UNGA men orkar inte skriva om)

du är inte speciell, det finns miljontals förvirrade tonåringar som du därute. livet handlar om att känna välbefinnande så ofta som möjligt, detta gör du genom att skaffa bra jobb eller pengar på annat sätt, dricka/använda droger och sex. varför är du inte ute med dina kompisar och super just nu istället? lika bra att du vänjer dig och skaffar kontakter som kan hjälpa dig i framtiden (med droger)
lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lonelyfridaytype:

varför är du inte ute med dina kompisar och super just nu istället? lika bra att du vänjer dig och skaffar kontakter som kan hjälpa dig i framtiden (med droger)

ttrorr det är roligare att droga med trygga, bra människor

mvh


   
SvaraCitera

lonelyfridaytype:

(ni är nog för gamla för att förstå referensen, jag menar för UNGA men orkar inte skriva om)

du är inte direkt äldst på den här sidan [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]

Mow Skwoz:

ttrorr det är roligare att droga med trygga, bra människor

de bästa e heroin då behöver man ingen vän osv om de inte är rika o bjuder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEMLIGHETSFUL:

Äh, börja natur.

Jag är inte en nörd, jag tycker bara inte om fulla människor? Ush.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

Skaffa en bekantskapskrets som inte är intellektuellt underbegåvad.

Jaa!! nu genast. Smart där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det verkar som att jag inte är den enda som känner mig jävligt ensam (av helt andra orsaker)


   
SvaraCitera

grattis ni är de enda på jorden som e ensamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

därför gav jag henne tipset: skaffa en konstig hobby/intresse. tror det är bästa tipset.

Ja som typ "Lord of the ring rollspel" läste om att man kan åka till skottland och ja, köra rollspel. Hehe. Har iof inte kollat på filmerna? MEN vad gör det.

Schaaallaaa....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

grattis ni är de enda på jorden som e ensamma

Nu pratar du med "ni" ..... trodde att jag var den som var galen men icke.


   
SvaraCitera

HonHeterHanna:

Som att man inte tycker om saker som någon annan gör? För så känner jag. Jag har inte längre något intresse av att vara ute och supa och väljer mer att vara ensam just för att slippa... alla.

Åh, en likasinnad!
Själv så idrottar jag i princip varje dag. Vänner har jag gott om, men inte direkt någon som man känner att det verkligen "klickar" med. På helgerna brukar jag ibland föreslå "gejmarkvällar" eller "chillkvällar", men dessa förslag kan aldrig mäta sig med en utekväll på diverse Stockholmsklubbar. Visst kan jag följa med ibland, men jag kan inte riktigt se tjusningen i det.
Har på sistone upptäkt min fascinering och mitt intresse för science fiction-relaterad media och litteratur, även alla möjliga sortens brädspel, haha. Så numera söker jag överallt efter personer med samma nördfaktor, men det verkar omöjligt att hitta..
Att vara annorlunda har väl sina för- och nackdelar. Nackdelarna är väl att det är otroligt svårt att hitta likasinnade och såna som ligger på samma mentala nivå. Men fördelen är å andra sidan att om man nu skulle hitta dessa så tror jag vänskapsbanden blir tightare än med övriga personer.


   
SvaraCitera

HonHeterHanna:

Schaaallaaa....

man behöver inte skaffa ett nördigt intresse bara för att det ska vara snävt.


   
SvaraCitera