Aviseringar
Rensa alla

"Att vara för på"


Ämnesstartare

Vad betyder det för dig? Alltså när man  raggar.


   
Citera
Ämnesstartare

I regel tror jag inte man är för på att utan att tjejen i fråga helt enkelt inte riktigt vill ha en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att man pratar för mycket om saker som har med utseendet på den man raggar på att göra

beröring innan det är okej

att gå in på sexuella saker på ett otrevligt sätt

att skryta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"75 missade samtal från Filip"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att försöka höra av sig, träffas, onödig fysisk beröring. att man vägrar släppa taget helt enkelt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
I regel tror jag inte man är för på att utan att tjejen i fråga helt enkelt inte riktigt vill ha en.

Du tror inte de kan gå från att gilla en till att inte gilla en om man är "för på"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla som visar tydligt intresse när detta inte är besvarat är "för på". Är intresset besvarat är man för på när man inte lämnar den andre andrum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker då på direkt raggning irl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kultur:

Du tror inte de kan gå från att gilla en till att inte gilla en om man är "för på"?

Förvisso, det är väl individuellt också, ibland kan ju det som är "för på" med en tjej vara helt okej med en annan. Sen beror det väl på hur jävla perceptiv man är också, om man bara utan belägg utgår från att någon är intresserad av en så är man förstås "för på" mest hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :
tänker då på direkt raggning irl

Undrade mest över irl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ igår på dansgolvet, så dansade jag med många tjejer ganska intimt. Hånglade med ett flertal stycken, men kanske lite mer än hälften av tjejerna "dissade" eller vände bort huvudet. Vissa hånglade med mig iallafall efter några försök och vissa drog iväg helt enkelt. Jag undrar nu om det berodde på att jag var för på att de tjejerna gick iväg? Det bästa verkar ju ändå att vara väldigt på, men kanske inte för mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som dazed skrev, personen vill kanske inte ha en. alla vill inte ha en. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :
som dazed skrev, personen vill kanske inte ha en. alla vill inte ha en. 

Inte vill ha en är väl inte = gillar inte en? Vad tror du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kultur: Vissa hånglade med mig iallafall efter några försök

Detta är väl på om något. Sedan låg väl en del av ointresset i att du var en sådan slampa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Detta är väl på om något. Sedan låg väl en del av ointresset i att du var en sådan slampa.

Oattraktivt med slampor?


   
SvaraCitera