Aviseringar
Rensa alla

"Att vara för på"


Ämnesstartare

Kultur: Vad betyder det för dig?

Att man inte har känsla för det där Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kultur: Oattraktivt med slampor?

Mer att man inte känner sig så speciell när någon går från person till person, eventuellt. Det är heller inte särskilt attraktivt att försöka vidare efter att ha blivit avvisad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Att man inte har känsla för det där Söt

Utveckla gärna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kultur:

Utveckla gärna

orkar inte Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Mer att man inte känner sig så speciell när någon går från person till person, eventuellt. Det är heller inte särskilt attraktivt att försöka vidare efter att ha blivit avvisad.

Tror inte folk la märke till vad jag gjorde med andra direkt men du har en bra poäng. När de avvisade mig var det mer så att jag typ skrattade och backade undan, och sen försökte igen. Skulle aldrig försöka tvinga mig till nåt och bara stå kvar där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

orkar inte Rodnar

"xD"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kultur:

Inte vill ha en är väl inte = gillar inte en? Vad tror du?

ja och nej. man kan gilla någon utan att vilja hångla med den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
att försöka höra av sig, träffas,

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kultur: Tror inte folk la märke till vad jag gjorde med andra direkt men du har en bra poäng

De kommunicerar väl.

Kultur: När de avvisade mig var det mer så att jag typ skrattade och backade undan, och sen försökte igen. Skulle aldrig försöka tvinga mig till nåt och bara stå kvar där.

Jag vet inte hur det var, så ska inte döma, bara uttalar mig utefter din återgivelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

De kommunicerar väl.

Jag vet inte hur det var, så ska inte döma, bara uttalar mig utefter din återgivelse.

Allright.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
"75 missade samtal från Filip"

^ detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Alla som visar tydligt intresse när detta inte är besvarat är "för på". Är intresset besvarat är man för på när man inte lämnar den andre andrum.

¨

Zerafina:

^ detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att insiktslöst besvära någon genom att inkräkta på dess privata utrymme 


   
SvaraCitera

att fortsätta fast den ena parten tydligt visat att denne inte är intresserad dvs göra som du gjorde efter att någon visat att denne inte ville hångla med dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vissa gör ju så fast de är intresserade verkar det som. Eller först visar intresse, sen avvisar en, sen visar intresse igen. En av de som "jag gjorde som jag gjorde" mot har nu tagit kontakt med mig och är tydligt intresserad... bara ett av många liknande fall, så svårt att veta då. 

Blivande_japan:
att fortsätta fast den ena parten tydligt visat att denne inte är intresserad dvs göra som du gjorde efter att någon visat att denne inte ville hångla med 


   
SvaraCitera