Aviseringar
Rensa alla

Att vara kort och vilja bli längre


Ämnesstartare

Min syrra(brorsa?) varit nedstämd ett tag nu. Uppfattade det först som att hon skämdes över sin läggning, men det var tydligen någonting annat som låg i baktankarna och gnagde.
Hon vill vara kille, ha mörk röst, manlig kropp och dylikt som ingår i den kretsen.

Och så kommer vi till hennes längd. Hon berättade att hon vill vara längre, för att folk ska se henne som en riktig kille och kunna tas på allvar. Det är en grej som hon irriterar sig på jämt, iaf äre hur jag uppfattar det som.

Har försökt snacka med henne om det, och det funkar kanske en kväll, dagen efter tho är hon lika nedstämd igen över det. Hon umgås inte ens med polare längre, hänger inte med någonstans, för att hon skäms över sin längd. Vill hjälpa henne, men vettefan hur.


   
Citera
Ämnesetiketter

tortyr.jpg?itok=--MUN-U1
Såhär, du behöver en till vänlig själ som kan hjälpa men det löser du nog


   
SvaraCitera

Oj, vet inte hur jag ska hjälpa dig att hjälpa henne men bara prata med henne (om hon vill) och berätta att det inte spelar någob roll om man är kort eller lång, mörk eller ljus, man eller kvinna...


   
SvaraCitera
Kudhos

Hormonmedicin och sånt brukar väl ha en biverkning som är att man blir längre. Är inte helt 100% på det dock. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Hormonmedicin och sånt brukar väl ha en biverkning som är att man blir längre. Är inte helt 100% på det dock. 

Har du nån aning om det är strikt med såna grejer?


   
SvaraCitera

Hon kan köpa styltor? Mycket glad


   
SvaraCitera
Kudhos

Pegasus:

Har du nån aning om det är strikt med såna grejer?

man får sånt från doktorn om jag vet rätt. Jag är inte insatt i det så jag arbetar från vaga minnen. Tyvärr. :/


   
SvaraCitera

i know that feeling! Krama din syrra brorsa från mig! 


   
SvaraCitera

Pappbox:
tortyr.jpg?itok=--MUN-U1
Såhär, du behöver en till vänlig själ som kan hjälpa men det löser du nog

du är så charmig 


   
SvaraCitera
lax
 lax

Pappbox:
tortyr.jpg?itok=--MUN-U1
Såhär, du behöver en till vänlig själ som kan hjälpa men det löser du nog

u dawg!


   
SvaraCitera

Vet inte hur gammal han är men prata med honom så han går till bup eller psykolog. Så gör de en utredning om han är transsexuell eller om det bara är en fas. När de konstaterat att det inte är en fas så kmr han få hormoner och när han är 18 får han operera sig

Tror det går till så


   
SvaraCitera

Jag är 160 cm och slank och jag trivs jättebra med det, det är ljuvligt att vara en liten söt flicka intill långa starka killar. ^^


   
SvaraCitera
b1son

Sessa98:
Jag är 160 cm och slank och jag trivs jättebra med det, det är ljuvligt att vara en liten söt flicka intill långa starka killar. ^^

jävligt relevant för tråden

till TS (skriver ni det?): finns ju alltid längdoperationer :s


   
SvaraCitera

Sessa98:
Jag är 160 cm och slank och jag trivs jättebra med det, det är ljuvligt att vara en liten söt flicka intill långa starka killar. ^^

Vad hare med skiten å göra?


   
SvaraCitera

vet inte är inte så kort


   
SvaraCitera