Aviseringar
Rensa alla

Att vara kort och vilja bli längre


låter som dåligt att hon ska behöva bli kille bara för att kunna tas på allvar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zzzzzzzzzzzzz:
låter som dåligt att hon ska behöva bli kille bara för att kunna tas på allvar

Hon(hen/han?) känner sig som en kille, därför vill hen fullfölja att vara en. Det är inte det som är problemet överlag, utan längden.


   
SvaraCitera

Pegasus:

Hon(hen/han?) känner sig som en kille, därför vill hon fullfölja att vara en. Det är inte det som är problemet överlag, utan längden. 

Har han pratat med någon om det? Jag tänker att det kanske vore bra att träffa läkare och psykolog för att få hjälp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höblirära:

Har han pratat med någon om det? Jag tänker att det kanske vore bra att träffa läkare och psykolog för att få hjälp.

Han går till en sexolog ungefär två gånger i månaden och pratar om att han vill vara kille. Det med längden dock har han inte tagit upp där, så vitt jag vet. Uppfattar det som att han skäms så jävligt över det att han inte vill snacka om det.


   
SvaraCitera

Pegasus: Uppfattar det som att han skäms så jävligt över det att han inte vill snacka om det.

Vilket gör det till en bra sak att prata om med någon som har tystnadsplikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höblirära:

Vilket gör det till en bra sak att prata om med någon som har tystnadsplikt.

Absolut.
Han brukar säga att han bara behöver mig och att han inte vill snacka med någon annan om det, men jag tror att det är precis det han behöver göra.


   
SvaraCitera

Vet inte, men knark kan ju få dig att bli HÖG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonüm123:
Vet inte, men knark kan ju få dig att bli HÖG

Trött


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

böghög: finns ju alltid längdoperationer :s

Finns komplikationer med sådan operation, nog inte värt att utsätta sig för såna risker. :s Finns läkare i västvärlden som vägrar utföra dessa operationer.


   
SvaraCitera

böghög:

jävligt relevant för tråden

till TS (skriver ni det?): finns ju alltid längdoperationer :s

Jävligt risky med längdoperationer tho


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pundarjävel:

Jävligt risky med längdoperationer tho

Längdoperationer är uteslutet.


   
SvaraCitera

Kudhos:
Hormonmedicin och sånt brukar väl ha en biverkning som är att man blir längre. Är inte helt 100% på det dock. 

vet du vad biverkning är?


   
SvaraCitera

Pegasus:

Absolut.
Han brukar säga att han bara behöver mig och att han inte vill snacka med någon annan om det, men jag tror att det är precis det han behöver göra.

Försök förmedla det så blir det bra. Om man bara lyssnar och tänker igenom sina svar noga brukar man kunna förmedla sin ståndpunkt bra. Det viktigaste är nog bara att han känner att någon bryr sig och accepterar honom oavsett längd eller andra fysiska attributer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höblirära:

Försök förmedla det så blir det bra. Om man bara lyssnar och tänker igenom sina svar noga brukar man kunna förmedla sin ståndpunkt bra. Det viktigaste är nog bara att han känner att någon bryr sig och accepterar honom oavsett längd eller andra fysiska attributer.

Ska höra med grabben.

Tänkte annars att han kunde få en tid till läkaren för tillväxthormoner.
Har du möjligtvis lite erfarenheter om det?


   
SvaraCitera

Pegasus:

Ska höra med grabben.

Tänkte annars att han kunde få en tid till läkaren för tillväxthormoner.
Har du möjligtvis lite erfarenheter om det?

Ingen alls, be honom ta upp det med vården.


   
SvaraCitera