Aviseringar
Rensa alla

att vara paranoid


Ämnesstartare

zup homies 

öhm, funderade på en sak här nu i just detta 
jag har tejpat över webcameran på min laptop för att jag är paranoid 
jag är rädd för att gå på offentliga toaletter för att jag är rädd att någon satt upp en kamera där inne
kan vara nojig över detta hemma hos vissa kamrater jag ej känner så bra 

är fler som jag?
hur blir man av med denna noja?


   
Citera
Ämnesstartare

ja. hade alltid tejp för min webcam förut, och det finns saker jag inte vågar göra pga paranoia. det är nästan helt bra nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har varit övertygad om att mitt hem varit videoövervakat. Betedde mig därefter. Kom sen fram till att om det så vore hade nog folket bakom sett det mesta redan som jag har att dölja, och smygfilmare på publika ställen hade nog sett värre saker. Började därefter visa "kamerorna" (ställen där jag trodde att de satt) att jag såg dem och började stegvis bete mig som i mitt eget hem. Så gick det över. Folk beter sig som jag gör i mitt hem/ på toaletter, och det är inte så mycket mer med det, tänker jag. Mer givande att ha övertaget och skita i ev. folk bakom smygkameror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

Grammatik*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min enda tröst med webcams är att jag brukar se så himla ful ut i dom, ingen vill nog spara det. Waste of space. Skulle nog bli mer nojig om jag tejpade för den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathByLawnmower:
Min enda tröst med webcams är att jag brukar se så himla ful ut i dom, ingen vill nog spara det. Waste of space. Skulle nog bli mer nojig om jag tejpade för den.

jag med

hi 5


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såg en film en gång som handlade om en grabb som satte upp kameror hemma och filmade familjen i smyg, kunde inte släppa den tanken att det skulle ske hemma hos mig på väääldigt länge 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

jag med

hi 5

yeah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tejpat över camen har jag också gjort. Minns inte när eller varför jag slutade med det. Det gick nog bara över.


   
SvaraCitera
Bakric

Vill någon se när jag runkar, skiter och petar näsan (nej inte i den ordningen) så fine.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: jag har tejpat över webcameran på min laptop för att jag är paranoid

hahaha jag med RodnarHjärta jätterädd för att trycka på fel knapp elr nått i chatten o ba ploppa upp så alla ser en Gråter fast nu kom jag på att jag aldrig suttit i t.ex. tiny när jag använder min laptop Tardig

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:
Vill någon se när jag runkar, skiter och petar näsan (nej inte i den ordningen) så fine.

ehja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara det inte går över styr!


   
SvaraCitera
Bakric

df rqp:

ehja

Okej vart lite fel där......
Menar att om någon mot förmodan spionerar i min lägenhet så låter jag det ligga på deras samvete och inte mitt.


   
SvaraCitera

är också lite sådär, ganska mkt faktiskt. kan oroa mig för kameror, insyn och massa annat. försöker få det att släppa, men har insynsskyddat mitt vardagsrum med tyg. semitransparent visserligen mendet hjälper.


   
SvaraCitera