Aviseringar
Rensa alla

att vara paranoid


brukar också tänka så ibland, speciellt när jag tar med min telefon in på toan. "tänk om någon ser mig genom kameran och så sitter jag här och, eh, uträttar mina behov" Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
brukar också tänka så ibland, speciellt när jag tar med min telefon in på toan. "tänk om någon ser mig genom kameran och så sitter jag här och, eh, uträttar mina behov" Rodnar

ah jisses, har slutat ha med mobilen in på toan på grund av 
rädd för att någon ska se mig via kameran 
och om jag lägger ifrån mig mobilen på toan så är jag rädd för att jag ska ha råkat ringa upp någon och därmed att de hör allt jag gör 


   
SvaraCitera
Exner

Är paranoid, men det beror på att de verkligen är ute efter mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
Är paranoid, men det beror på att de verkligen är ute efter mig.

började tänka på ett citat 
"Bara för att du är paranoid betyder det inte att de inte är ute efter dig"
vilka är ute efter dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:  

är fler som jag?
hur blir man av med denna noja?

Är inte som dig, har kompisar som är det, beror på två olika saker för deras del: 1har suttit hemma i typ 6 år utan att ha gått utanför dörren, lr: andra sitter hemma och röker gräs varje dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom dock på att jag som barn trodde att jag var som i Truman Show i flera år, ganska traumatiskt faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

Är inte som dig, har kompisar som är det, beror på två olika saker för deras del: 1har suttit hemma i typ 6 år utan att ha gått utanför dörren, lr: andra sitter hemma och röker gräs varje dag.

var mer paranoid förr innan jag började röka gräs så tror ej det har med saken att göra
sitter dock hemma ganska mycket 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: sitter dock hemma ganska mycket

kanske df, vad vet jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ingen webcam alls. måste vara jättenojig.


   
SvaraCitera
penja

Jag är inte alls sådär. Brukar ha tänt inomhus när det är mörkt utomhus och ändå springa runt halvnaken. Ibland kommer jag på att det nog är bra insyn då. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:
Jag är inte alls sådär. Brukar ha tänt inomhus när det är mörkt utomhus och ändå springa runt halvnaken. Ibland kommer jag på att det nog är bra insyn då. 

Mm, är inte så rädd för att folk ska se mig utifrån. Utan mer genom gömda kameror eller liknande. Ledsen


   
SvaraCitera
penja

FruLiten:

Mm, är inte så rädd för att folk ska se mig utifrån. Utan mer genom gömda kameror eller liknande. Ledsen

Har aldrig funderat över det. Eller det enda jag tänkt på är att det vore intressant att nån gång ha ett privat big brother. Dvs, det sänds ej på tv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: är fler som jag?

Jag brukar koppla ur min webbkamera just for safety ibland,  dock har jag aldrig tänkt tanken på att kameror kan vara placerade inne på offentliga toaletter.. :O 


   
SvaraCitera
seasaw

haha, jag me!!! inte flera år kanske men ett bra tag

Järn: Kom dock på att jag som barn trodde att jag var som i Truman Show i flera år, ganska traumatiskt faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:
Är paranoid, men det beror på att de verkligen är ute efter mig.

Hjärta


   
SvaraCitera