Aviseringar
Rensa alla

Åtta som A


Ämnesstartare

Vi alla vet ju att Åtta är en superbra U och endast skulle göra nytta som A, ej skada. Varför är han ej A för?

Poll för att medlemmar ska få säga vad dom tycker.


   
Citera

Då kan han väl fixa de fula bilderna? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Jag är ett tard och kan ej svara. (Du röstade på detta alternativ)

Har inte riktigt fattat vad ett A gör som skiljer sig från det ett U gör, så... eh, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Ja!

Idoufe:

Ja, byt ut issen! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar både Åtta och Issen, men hajar inte riktigt vad som hänt med hierarkin här sedan jag försvann. Vad hände med Thomas N och kompani? Är Issen och Åtta anställda av Youmeet nu eller hur funkar det?


   
SvaraCitera

Tycker "att" alla är lika dåliga "?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Ja! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Åtta

Blir lite illa till mods av den här tråden.

Det är såklart roligt att de flesta tycker att jag gör ett bra jobb, men vill ogärna se att det förvrids till att klanka ned på Issen. Han har gjort och fortsätter att göra ett bra jobb. Han tar många svåra beslut som ni aldrig ser, och han tar också på sig ansvaret när andra, mindre rutinerade moderatorer, gör fel. Jag har inget intresse av att ersätta honom så länge som han har intresse och fortsätter att göra ett bra jobb.

Sedan vill jag bara upprepa vad jag skrev i den andra tråden; vi jobbar i ett lag. Huruvida jag eller han är A har ingen som helst skillnad, förutom rent praktiskt.

Men tack så mycket för beröm. Det gör mig glad att se att ni tycker att jag på det stora hela gör ett bra jobb. [blush]

respons:

Vad hände med Thomas N och kompani?

Thomas N har inte funnits här på tusentals år. Resten av Youmeetarna (Alex, Erik Nahlén, och Marcus) dyker upp när vi frammanar dem, men de har väldigt lite med den dagliga "driften" att göra.

respons:

Är Issen och Åtta anställda av Youmeet nu eller hur funkar det?

Nej, tyvärr inte. Ingen av oss mottar lön eller andra förmåner från Youmeet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Nej, tyvärr inte. Ingen av oss mottar lön eller andra förmåner från Youmeet.

Snällt/dumt av er att göra deras jobb medan de cashar in på reklamen då. [party]


   
SvaraCitera
Åtta

respons:

Snällt/dumt av er att göra deras jobb medan de cashar in på reklamen då.

Ja, vi är förbannat dumsnälla. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Ja, byt ut issen! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Idoufe:

Nej! (Du röstade på detta alternativ)

inför anarki och ond bråd död


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför ogillar alla issen? vad har han gjort? eller är det vad han inte har gjort som är problemet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Ja! (Du röstade på detta alternativ)

tycker att han ska tilldelas mycket makt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kort_visit:

varför ogillar alla issen? vad har han gjort? eller är det vad han inte har gjort som är problemet?

lovar att han är pervers


   
SvaraCitera