Aviseringar
Rensa alla

Åttas förra bild


Ämnesstartare

Jag tyckte denna bild passade bäst på åtta.

Åtta.PNG


   
Citera
Ämnesetiketter

Ok.


   
SvaraCitera

/agree.


   
SvaraCitera

😮


   
SvaraCitera
Åtta

Tack för din feedback. Jag ska ha dig i åtanke nästa gång jag överväger att byta avatar.


   
SvaraCitera

ja, din förra passade bättre!


   
SvaraCitera
Åtta

Gillar att ni föredrar min egen illustration framför en av Steve Ditko. [cool]


   
SvaraCitera

Grejen med den där är att han ser alldeles för elak/häftig/Entourage ut på den tidigare bilden. I verkligheten är han så timid, vänlig och söt att den blir konstig och inte representativ om man känner honom. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Grejen med den där är att han ser alldeles för elak/häftig/Entourage ut på den tidigare bilden. I verkligheten är han så timid, vänlig och söt att den blir konstig och inte representativ om man känner honom.

Känner du honom?


   
SvaraCitera

SwedenLand:

Känner du honom?

De flesta känner väl honom?


   
SvaraCitera

SwedenLand:

Känner du honom?

Jag är anledningen till att han är här.


   
SvaraCitera
Åtta

Penstrokes:

Entourage

Lolwhut? [bigsmile]

Penstrokes:

I verkligheten är han så timid, vänlig och söt att den blir konstig och inte representativ om man känner honom.

Instämmer. Det är därför jag bytte till en bild som på ett bättre sätt illustrerar mitt väsen - lätt utvecklingsstörd, men ändå med ett elitistiskt leende. [y]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Penstrokes:

Jag är anledningen till att han är här.

Han är med andra ord min far.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Jag är anledningen till att han är här.

Obs, jag menar på riktigt [bigsmile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

respons:

De flesta känner väl honom?

Obs, jag menar på riktigt [wink]


   
SvaraCitera

SwedenLand:

Obs, jag menar på riktigt [bigsmile]

De flesta av hos har åtminstone träffat honom. Åtta, visst har du sovit hos mig vid något tillfälle när jag bodde hemma också? Eller önsketänker jag bara?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

SwedenLand det är bara du som är utanför, resten av oss på forumet är bff's i verkligheten.


   
SvaraCitera

Penstrokes:

vänlig och söt att den blir konstig och inte representativ om man känner honom. [wink]

att jag faktiskt kunde tänka mig det. den andra bilden såg han ut som en blanding av coolhet, framfusighet och självsäkerhet. och jag tänkte: "neeeeeeeeee?"

Åtta:

Han är med andra ord min far.

oj! där ser man


   
SvaraCitera