Aviseringar
Rensa alla

8tracks


Ämnesstartare

eftersom jag är FÖGA nöjd med spotify har jag numera börjat använda 8tracks.
Är det någon annan här som också gör så?
Vilka är era favoritspellistor?


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

huh? jag använder iaf spotify, gratis versionen. har lyssnat hur mycket som helst nu. vad hände med "begränsningen" hahaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:
huh? jag använder iaf spotify, gratis versionen. har lyssnat hur mycket som helst nu. vad hände med "begränsningen" hahaha.

Min är fortfarande begränsad ibland, kan spela typ fem timmar i månaden. Förvirrad Och sen reklam typ varannan låt, irriterande som fasen.


   
SvaraCitera

Nej jag använder Grooveshark.


   
SvaraCitera
penja

Använder Spotify premium. Är mycket mycket nöjd! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur ser man vilka låtar som finns med i en spellista?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
Hur ser man vilka låtar som finns med i en spellista?

Nej, men du kan se efteråt vilken låt som spelas/blivit spelad ifall om man vill spara endast låten eller så, du kan inte heller backa bakåt.  Jag brukar tycka att spellistorna är bra så brukar låta spellistorna spela bara, de flesta listorna har en röd tråd mellan deras låtar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: FÖGA nöjd med spotify

Vad har du att anmärka på gällande Spotify? Nyfiken bara. 

Brukar för övrigt använda Grooveshark till det som Spotify saknar, men nu mera så är det ytterst lite som Spotify saknar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar att man kan söka på tex sitt humör eller genre på musik och få fram färdiggjorda spellistor som passar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Vad har du att anmärka på gällande Spotify? Nyfiken bara. 

FruLiten:

Min är fortfarande begränsad ibland, kan spela typ fem timmar i månaden. Förvirrad Och sen reklam typ varannan låt, irriterande som fasen.

Det är säkert bra när man har råd med premium men jag är så jävla fattig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Det är säkert bra när man har råd med premium men jag är så jävla fattig.

Ah, på det viset. Tycker att Grooveshark är det bästa om man vill ha något som är gratis. Eller Google Music (där du själv kan ladda upp musik som du kommer åt både via datorn och mobilen). 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Nej, men du kan se efteråt vilken låt som spelas/blivit spelad ifall om man vill spara endast låten eller så, du kan inte heller backa bakåt.  Jag brukar tycka att spellistorna är bra så brukar låta spellistorna spela bara, de flesta listorna har en röd tråd mellan deras låtar.

Hmm, lite jobbigt. Risken finns ju att man råkar dra på någon spellista som verkar bra men som är gjord av någon idiot utan koll. Hade ju varit ett jävla slöseri med tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte hört talas om denna men ska nog testa pga detta:

FruLiten: man kan söka på tex sitt humör eller genre på musik och få fram färdiggjorda spellistor som passar.

låter ju awesome


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Ah, på det viset. Tycker att Grooveshark är det bästa om man vill ha något som är gratis. Eller Google Music (där du själv kan ladda upp musik som du kommer åt både via datorn och mobilen). 

Hade grooveshark på James rockbar ibland, brukade hänga sig hela tiden och konstigt ljud på låtarna ibland. Tror att det har satt sig sina spår. 


   
SvaraCitera