Aviseringar
Rensa alla

Attentionwhorande partiledare


Ämnesstartare

Mona Sahlin gör samma sak som mängder av amerikanska sångerskor gjort när karriären börjat gå utför och hånglar med någon av honkön. Metro vet allt om saken, osv.

Jag är besviken. Jävla skitland. Hade förväntat mig dylika utspel från Lars Ohly, möjligen, men i egenskap av partiledare för Sveriges mest omtyckta parti så får hon väl för fan skärpa sig. Hade någon respekterat Putin om han hade för vana att hångla loss så fort någon av hans politiska hjärtefrågor fick framgång? Så fan heller.

Image

Nej, så här ska det se ut:

Image

Fan vad arg jag blir.


   
Citera
Ämnesstartare

Såg en bild i går tror jag där Ohly pussade en kille [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Hade förväntat mig dylika utspel från Lars Ohly,

[no-no]
Tycka vad man vill om hans politik, men han är rätt cool i hur han agerar som person.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Tycka vad man vill om hans politik, men han är rätt cool i hur han agerar som person.

Faktiskt. Helt rätt att dra finger åt henne där i morgonsoffan. Jag är seriös alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Tycka vad man vill om hans politik, men han är rätt cool i hur han agerar som person.

Lars Ohly är festlig. Dock inte särskilt respektingivande.

Oväntad:

Såg en bild i går tror jag där Ohly pussade en kille

Inte det minsta förvånad.

Tycker inte om mesdemokratiskt Sverige, det är ingen ordning på ledarna [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Tycker inte om mesdemokratiskt Sverige, det är ingen ordning på ledarna [sad]

Äh, tycker dom är bra förebilder. Fler homokyssar till folket!

Att enbart homokyssar mellan kvinnor under 30 är allmänt accepterat är skamligt [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Medvedev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Äh, tycker dom är bra förebilder. Fler homokyssar till folket!

Men nej [sad] Samt, varför kyssa folk hur som helst? För så vitt jag vet är både tågmästare Ohly och fru Sahlin heterosexuella och den senare dessutom gift. Vad är poängen? Varför kan de inte bara bete sig som personer i maktpositioner bör göra? [sad]

Oväntad:

Att enbart homokyssar mellan kvinnor under 30 är allmänt accepterat är skamligt

Sant. Vi borde förbjuda alla över 30 att ha någon form av sexuell närkontakt offentligt, oavsett kön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz] till Mona.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sånt här händer bara i Sverige.
[confused]


   
SvaraCitera

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det är mesigt av dom alla den enda coola sån bilden är den graffegrejset där hoenecker och bresjnev utbyter kroppsvätskor:F


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

tycker det är mesigt av dom alla den enda coola sån bilden är den graffegrejset där hoenecker och bresjnev utbyter kroppsvätskor:F

Mjo, fast den räknas inte riktigt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cute] jag skulle ha gjort samma sak, om jag vågat


   
SvaraCitera