Aviseringar
Rensa alla

Attraherad av en tjej för första gången, men inte ömsesidigt...


Ämnesstartare

Jo, det är såhär att jag gått o blivit väldigt attraherad av en tjej. Hon är två år yngre en mig. Jag är vanligtvis ganska blyg av mig, och har har väll tänkt på henne mer eller mindre i en månad.

Drömt om henne på nätterna ibland osv..
Men så för någon helg sedan bestämde jag mig för att iaf ta kontakt via facebook, och kolla om jag kunde få hennes msn (en början). skrev nåt i stil med att jag var helt såld på henne och verkligen ville lära känna henne. Natten efter såg jag att hon lagt till mig på msn, samt accepterat min friendreq. Dessutom hade hon "gillat" att vi blivit vänner, det hade också en annan kille jag känner gjort.

När jag då kom hem på natten så var hon online, och vi snackade lite. Jag skrev lite vad jag kände, hon visste inte riktigt vem jag. Rätt konstigt, då många av mina vänner sätt det på mils avstånd att jag var intresserad. Hon förstod iaf sen vem jag var, och kom då fram till att jag gick i samma klass som en annan kille. Det var denne kille som också gillat att jag och tjejen blivit vänner. Hon sa iaf att hon var helt galen i honom, och undrade om jag hade nummret till honom. Det hade jag inte, men jag lovade att fixa fram det.
Så gjorde jag ocskå, men gjorde en liten fuling och gav henne mitt nummer av "misstag" först innan hon fick hans. Vet inte om hon sparade det eller inte.

Men jag vet inte hur jag skall göra nu.
Han vet knappt vem hon är, har många andra tjejer omkring sig och jag vet inte om han är intresserad av henne. Ska jag glömma henne eller fortsätta snacka lite då och då och "hoppas" att han inte är intresserad av henne eller att hon tappar intresse för honom och blir mer intresserad av mig?

Blev rätt långt detta, var tvungen att skriva av mig lite. Hoppas någon orkar läsa..[blush]


   
Citera
Ämnesstartare

Jobbigt! [chocked]
Vet inte hur du ska göra. [sad]


   
SvaraCitera

nittio0två:

glömma henne

det skulle jag ha gjort.
det finns fler tjejer [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

det finns fler tjejer [wink]

fast bara en som henne [love][crazy]

Förut startade hon en konversation med mig för första gången..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förvisso via msn..


   
SvaraCitera

åh, jag blir helt varm inombords av att läsa det här[love]


   
SvaraCitera

nittio0två:

fast bara en som henne

du verkar vara inställd på att ha henne
så då borde du inte glömma henne.
ta mer kontakt med henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nittio0två:

Men jag vet inte hur jag skall göra nu.

snacka med din polare först o se till att han inte skickar flörtiga sms till henne då. Så hon känner sej dissad o sen har du ju din chans. OM hon är intresserad. Borde hon ju inte va eftersom hon sa till dej att hon gilla han den andra snubben.. Inget normalt ju.

Good luck [y] iaf.


   
SvaraCitera

när jag läser dett känns det som att din killkompis gillar att du o tjejen blivit vänner, eftersom han också är lite kär i henne. kanske. det finns fler tjejer, och det är inte kul att inse att kärleken kanske inte är besvarad. kanske är den det, så ge inte upp hoppet direkt. men när du väl gör det, har Charliesname skapat en tråd med tips om hur man kommer över nån [y] hade jag inte varit trött hade jag fixat fram länken åt dig, men[ops]


   
SvaraCitera

Haha, du skulle gett henne bara ditt nummer, och sett ifall hon ringde mycket eller smsade saker till den andre snubben. [badgrin] Så gör hemliga agenter, men du är nog ingen sån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon hemlig agent är jag då inte nej. Får väll snacka lite med henne då och då. Får höra med min polare också, om han snakcat med henne och om han känner nåt för henne.

Det är dock ingen nära killkompis till mig, men han sa till några nära vänner till mig att jag hade en brud på gång, vilket de inte visste..
Så jag vet inte om han känner nånting, vore ju dumt att sabba nåt för dem isåfall?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nittio0två:

Så jag vet inte om han känner nånting, vore ju dumt att sabba nåt för dem isåfall?

SÅÅÅÅ kan du ju inte tänka. Hallå. Speciellt som det inte va en nära vän till dej. Han tänker la bara på sex då? att det e det han vill ha. Hade han haft känslor kankse han hade berättat mer om vilken tjej det va etc. Om henne o så.

Go for it bara. Ni killar ska inte va så förbannat blyga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga killen om saker som du undrar. tro mig jag får in såna varge vecka![cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nittio0två:

krev nåt i stil med att jag var helt såld på henne och verkligen ville lära känna henne

Ouch, bästa sättet att skrämma bort någon på =/

Om jag var du skulle jag bara ge upp henne, hon verkar vara helt såld på din polare, och att fungera som medlare mellan de två tror jag bara kommer såra dig ordentligt. Försök hitta någon annan istället [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fraulinefrontline:

Ouch, bästa sättet att skrämma bort någon på =/

Är det så illa alltså 🙁
Fan, tänker på henne nästan hela tiden, vill inte ge upp henne[cry]


   
SvaraCitera