Aviseringar
Rensa alla

Attraherad


Ämnesstartare

Hej, jag jobbar på ett kontor tillsammans med en kille jag för någon vecka fann extremt attraherande! Jag varken gillar eller är kär i honom då jag faktiskt aldrig har pratat med honom men han har något som får mig extremt attraherad av honom. Jag vill ta reda på om han är intressant som person nu men jag vet inte hur jag ska göra det då vi aldrig har pratat innan... Det känns även väldigt oseriöst och random att göra det i kontoret... Vi har aldrig raster/lunch samtidigt...


   
Citera

Skicka en lapp så blire lite typical mellanstadie ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The last gallifreyan Time Lord:
Skicka en lapp så blire lite typical mellanstadie ^^

Hhahahaahahah jag dör! Nej men seriöst... Känns sjukt oproffsigt att gå fram mitt i när vi jobbar!


   
SvaraCitera

aledrinker:

Hhahahaahahah jag dör! Nej men seriöst... Känns sjukt oproffsigt att gå fram mitt i när vi jobbar!

Hmm det är sant, men gå från jobbet samtidigt som honom och börja vara sådär typiskt svenskt social och prata om jobbet och livet c:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The last gallifreyan Time Lord:

Hmm det är sant, men gå från jobbet samtidigt som honom och börja vara sådär typiskt svenskt social och prata om jobbet och livet c:

Fast det skulle inte chefen uppskatta hahah.... :/ Det är just det att jobbet står i vägen, annars skulle jag mer än gärna bara gått fram och presenterat mig!


   
SvaraCitera

aledrinker:

Fast det skulle inte chefen uppskatta hahah.... :/ Det är just det att jobbet står i vägen, annars skulle jag mer än gärna bara gått fram och presenterat mig!

Chefen kan väl inte styra vad du gör efter jobbet? Asså, precis när ni slutat för dagen så kan du "springa ikapp honom" för att prata


   
SvaraCitera

är också extremt attraherad av en tjej jag sett på nätet, vill inte ta kontakt för jag är rädd att förstöra henne. hon får helt enkelt bara vara min internet based love interest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The last gallifreyan Time Lord:

Chefen kan väl inte styra vad du gör efter jobbet? Asså, precis när ni slutat för dagen så kan du "springa ikapp honom" för att prata

Nej men det vet jag men vi slutar inte samtidigt så om jag skulle springa efter honom när han slutar så skulle inte min chef bli så glad över att jag bara springer efter honom mitt i liksom...

zox:
är också extremt attraherad av en tjej jag sett på nätet, vill inte ta kontakt för jag är rädd att förstöra henne. hon får helt enkelt bara vara min internet based love interest

Men ta bara kontakt... Vad är det värsta som kan hända?? Att hon säger nej?! Du vet aldrig om du inte provar 😉


   
SvaraCitera

aledrinker: Men ta bara kontakt... Vad är det värsta som kan hända?? Att hon säger nej?! Du vet aldrig om du inte provar 😉

672.png


   
SvaraCitera
Mooze

superpojken:

672.png

AHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAH <3


   
SvaraCitera
Mooze

aledrinkerMen ta bara kontakt... Vad är det värsta som kan hända?? Att hon säger nej?! Du vet aldrig om du inte provar.

Och varför gör inte du det samma?


   
SvaraCitera

Gå förbi honom och säg hej. Eller se till att krocka med honom.


   
SvaraCitera

isola: se till att krocka med honom.

då kan han skada sig ju!??!?!?! och kanske till och med en katt om en sådan befinner sig i fordonet... 🙁 


   
SvaraCitera

aledrinker: Men ta bara kontakt... Vad är det värsta som kan hända?? Att hon säger nej?! Du vet aldrig om du inte provar 😉

ja men tänk om jag pratar med henne och hon är dum i huvudet, moderat, tycker att mainstream mode är det viktigaste i livet, eller tycker greys anatomy är en genuint bra serie. vill jag verkligen förstöra den fantastiska fina människa hon är i mitt huvud, bara för att kolla om hon är hyfsat decent att gå ut med


   
SvaraCitera
Åtta

Vad jobbar du på för kontor där man inte får prata med sina kollegor? Förvirrad Har ni inget gemensamt möte eller fika någon gång? Om inte så får du väl hitta på att du har ett problem som du behöver hjälp att lösa ("Skrivaren verkar ha slut på toner. Vet du vem det är man ska maila om det? Jag har bara varit här X månader, men du har väl varit här lägre, va? ...")


   
SvaraCitera