Aviseringar
Rensa alla

Attraktion; kroppsspråk hos tjejer


mynona

thl*kt N.:

det viktigaste med allting är alltid att män och kvinnor egentligen är likadana. fast de inte är det.

Nä; den epok där jag ägnade mig åt att debattera är för alltid borta. Här gällde det endast och enbart en personlig iakttagelse, då det enda jag har ork och motivation att numera bry mig om är emotionella anglägenheter. Alla former av debatter lägger jag ned med omedelbar verkan vid minsta motstånd för min bräckliga psykiska häsas skull. så din misstanke är helt onödig: alla strider är för alltid över för "debattören mynona". Minns mitt sinnestillstånd. tror att det räcker över ett rejält långt sekel framöver. Det skulle krävas mycket för att jag numera skull skriva något som jag kunde misstänkas skulle ge mig en citering som kunde ge mig någon form av negativ känsla i mitt tillstånd. det enda som är viktigt för mig är att upprätthålla ett så bra humör som möjligt och inte börja slå mig i huvudet med händerna, så ilskna debatter a'la 2011 är så långt från min önskan så du anar inte hur onödig din misstanke är. min åsikt är förstås densamma, men jag skulle aldrig tala om den utom i den vänligaste miljö, och aldrig mer i en debatt. så utse mig inte till nästa debattmotståndare nu när isola och nachac försvunnit=( Min policy i det fallet är att ge upp för mina känslors skull så fort du rynkar ögonbrynen. mitt humör och mående framför allt! 


   
SvaraCitera

läsa tjejers "tankar"(deras omedvetna beteenden, exempel finns i TS) om de gillar en eller inte gillar en är ca det lättaste som finns. och då menar jag alltså om man får grönt, gult eller rött ljus 🙂

borde vara ännu lättare för tjejer(haha! nämner inte ens att de är hetero!! det tar jag för givet Skadeglädje) att avgöra, men de måste ju däremot avgöra om killen vill ha 'na pga dat ass eller hennes personlighet, något som killar ej bryr sig om Cool(ens utseende räknas som en kvalité som alla andra, men den kvalitén är ganska rejält underordnad andra kvalitéer(som dock är ovanliga):))

självklart är detta viktigare för tjejer, det finns få evolutionära incitament till att para sig med någon dude som bara sprutar och sen sticker iväg


   
SvaraCitera

mynona:

Nä; den epok där jag ägnade mig åt att debattera är för alltid borta. Här gällde det endast och enbart en personlig iakttagelse, då det enda jag har ork och motivation att numera bry mig om är emotionella anglägenheter. Alla former av debatter lägger jag ned med omedelbar verkan vid minsta motstånd för min bräckliga psykiska häsas skull. så din misstanke är helt onödig: alla strider är för alltid över för "debattören mynona". Minns mitt sinnestillstånd. tror att det räcker över ett rejält långt sekel framöver. Det skulle krävas mycket för att jag numera skull skriva något som jag kunde misstänkas skulle ge mig en citering som kunde ge mig någon form av negativ känsla i mitt tillstånd. det enda som är viktigt för mig är att upprätthålla ett så bra humör som möjligt och inte börja slå mig i huvudet med händerna, så ilskna debatter a'la 2011 är så långt från min önskan så du anar inte hur onödig din misstanke är. min åsikt är förstås densamma, men jag skulle aldrig tala om den utom i den vänligaste miljö, och aldrig mer i en debatt. så utse mig inte till nästa debattmotståndare nu när isola och nachac försvunnit=( Min policy i det fallet är att ge upp för mina känslors skull så fort du rynkar ögonbrynen. mitt humör och mående framför allt! 

jag kommenterade inte ditt inlägg som ett debattinlägg utan just som det slentrianmässiga  uttryck det var. och det var endast ett exempel för du är långt ifrån den enda som skulle reagera så och om du var det skulle jag inte finna det problematiskt.


   
SvaraCitera

aha tog för lång tid me o redigera....

läsa tjejers "tankar"(deras omedvetna beteenden, exempel finns i TS) om de gillar en eller inte gillar en är ca det lättaste som finns. och då menar jag alltså om man får grönt, gult eller rött ljus 🙂

borde vara ännu lättare för tjejer(haha! nämner inte ens att de är hetero!! det tar jag för givet Skadeglädje) att avgöra, men de måste ju däremot avgöra om killen vill ha 'na pga dat ass eller hennes personlighet, något som killar ej bryr sig om Cool(ens utseende räknas som en kvalité som alla andra, men den kvalitén är ganska rejält underordnad andra kvalitéer(som dock är ovanliga):))

självklart är detta viktigare för tjejer, det finns få evolutionära incitament till att para sig med någon dude som bara sprutar och sen sticker iväg

forts:

man föds in i illusionen att mänsklig interaktion är otroligt mångfacetterat (drf det skrivs trådar av Felicia, 13 år, där hon undrar om "killen som alltid kollar på henne o hälsar på henne o friar till henne blabla, gillar henne?!") det finns inte förståelse för att saker och ting sker som naturliga konsekvenser, vem vet, killen kanske håller på sådär för att han hatar henne? det är inget konstigt med att barn fungerar på detta vis och det är ju en del av barndomen i viss del (som bör vara över innan en ålder av 7...) men detta är en västerländsk sjukdom vissa tar med sig ända till pensionen

vet att det kan bli komplicerat för vissa när man använder begreppen objektivt och subjektivt som jag ska göra nu, men jag gör det ändå;

mänsklig interaktion och människans intelligens är betydligt simplare än det är lätt att intala sig, det finns ingen fundamental skillnad mellan hur en pappegoja och en människa använder inlärda fraser i passande kontext (givetvis är människans funktionellt på ett helt annat vis och "systemet är betydligt större") min poäng är nu då att livet inte är subjektivt, om livet vore ett prov skulle det inte vara en fråga och sedan en blank rad, det skulle vara en fråga och alternativ A-Ö, alltså objektivt.

såååå vad är min poäng nu då?

lita på magkänslan, om den säger att någon gillar dig/ogillar dig så är det så i 98% av fallen 🙂 (-2% pga andelen psykopater i befolkningen(godtyckligt hehehe))


   
SvaraCitera

den inneboende osäkerheten i oss alla kan iofs vara ett mycket nödvändigt ont för att bevara stammen 


   
SvaraCitera

Upplever d1a överallt. Är alla attraherade av mig då?


   
SvaraCitera