Aviseringar
Rensa alla

Attraktion på jobbet


Ämnesstartare

Hej, jag har ett sommarjobb jag jobbat med varje år nu i 5 år. Ska jobba där i några månader till detta år.
grejen med det här året är att det finns en kille som ska sluta som ett tag, och han är så satans attraktiv! Kan inte sluta titta på honom men är ganska säker på att han inte är intresserad av mig.
dels är han ju typ 20 elr 21 och han är snygg. Inte jag.
låter kanske astöntigt men träffade honom på en fest nyligen och såg han hångla med flera tjejer, kompisar till honom då. Han var förvisso full men ändå, de tjejerna är snygga mer i hans liga.
vill inte att han ska tycka att jag är något småglin som har en förälskelse elr ngt men alltså...
iallafall ska han sluta om ett tag och jag skulle verkligen göra allt för att få till något med han, om inte ett förhållande så iaf ett ligg. Så att jag kan "få ur det ur systemet" eller vad man ska säga. Orkar inte stå och drömma om honom hela tiden.

så, vad tycker ni jag ska göra? Har ni något tips på hur jag ska gå till väga, för att få honom att bli intresserad elr något sånt?


   
Citera

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera

"Tja, ska vi knulla?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pr0metheus:
Hur gammal är du?

Snart 17


   
SvaraCitera

Emelie1123:

Snart 17

Ok, men det är ju inte så farligt. Om du är intresserad av något seriöst så bjud ut honom på en fika eller något eller om du bara är ute efter sex så säg:

Ruttenfisk:
"Tja, ska vi knulla?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pr0metheus:

Ok, men det är ju inte så farligt. Om du är intresserad av något seriöst så bjud ut honom på en fika eller något eller om du bara är ute efter sex så säg:

Jo men jag är ju hyfsat blyg, och ser ofta att han kollar in en äldre kompis till mig på jobbet. Dock är hon ju i samma ålder som honom (typ) men hon har ju kille och barn osv.
Är lite orolig att han inte kommer ta det seriöst utan tycka att jag är ett barn liksom 


   
SvaraCitera

Emelie1123: Är lite orolig att han inte kommer ta det seriöst utan tycka att jag är ett barn liksom

Fast du har ju inget att förlora på att försöka. Annars kommer du ångra att du aldrig försökte när han väl har slutat och det inte är säkert att du får se honom igen.


   
SvaraCitera
FR1H3T

Tja ska vi knulla fungerar alltid för tjejer som bara t.o.m är pyttelite attraktiva. Säger han nej så är han borta om ett tag och säger han ja får du en natt med honom och du kan dö lycklig


   
SvaraCitera