Aviseringar
Rensa alla

Attraktionsobjekt/partners och ens föräldrar


Ämnesstartare

mi padre är 180+ och jag brukar oftast tycka att 180+are är najsare. men det är nog 1 slump bara

annars näääää ingen som helst likhet, förutom att min mamma var 1 djurrättskämpe och  antihomofob i sin ungdom. tkr dessa åsikter är bra hos människer, men är nog en slump det oxå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min mamma var värsta hippie med rufsigt hår, blommiga kläder och klottrade på gatorna som 20 åring Rodnar sjlv sitter jag framför datorn och kallar folk för cp när jag blir arg.


   
SvaraCitera

kukoxo: sjlv sitter jag framför datorn och kallar folk för cp när jag blir arg.

Hjärta


   
SvaraCitera

har nog lite daddy issues pga dras gärna till bad guys 


   
SvaraCitera

min moder är en stark kvinna som tar plats och är smart. har märkt att jag gillar sådant hos kvinnor. det känns inte som en slump.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Annat svar:

Min storebror har humor och är beskyddande, charmig och intresserad av hälsa och mode. Har kommit på mig själv med att attraheras av killar med liknande personlighet och/eller intressen.


   
SvaraCitera
KSENIA

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA PAPPA SÅ JAG KAN JUALLTID HOPPAS ATT SLINCAN BLIR LIKADAN! DE ÄR NOG MEST LIKA PÅ ATT JAG KAN UTNYTTJA DERAS SNÄLLHET HEHE


   
SvaraCitera

typ. men på många sätt inte också. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror inte det, kan känna att jag påverkats av deras relation med tanke på att jag känner att den familj jag växt upp med har varit en stor fet lögn, men inte på så sätt att jag sökt mig till en viss partner pga det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä. typ tvärtom haha


   
SvaraCitera
reben

kom iof på nu att typ alla jag gillat haft nå missbrukstendenser så kanske ändå =) charmig egenskap


   
SvaraCitera

Nej, det har alltid varit helt tvärtom för mig. Kan inte relatera för fem öre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej. Har däremot märkt något sånt på min syster (att hon verkar attraheras till såna med liknande karaktär min pappa)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjmkököko


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antar att jag dras till "starka kvinnor" det bör vara en egenskap som delas med min mor, i övrigt inget vad jag märkt


   
SvaraCitera