Aviseringar
Rensa alla

Au pair


Ämnesstartare

Jag sitter som au pair i Finland just nu, men skall åka till England i augusti. Jag har märkt hur svårt det är att få vänner och hur trist det är att sitta själv, så för alla er andra au pairer.. Är det någon som skall till England i höst? Jag skall till ett ställe som heter Leighton Buzzard. Det ligger strax norr om London och öst om Oxford. Ca 20 min till båda.


   
Citera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera

Räknas inte detta som kontaktannons?


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Räknas inte detta som kontaktannons?

Personligen skulle jag inte räkna den här tråden till den sorts kontaktannons som borde låsas. (det är skillnad på "hej, någon som vill ligga?? och den här). Hon frågar ju bara om någon ska till England. England är stort. Men någon annan moderator kanske tycker annorlunda.


   
SvaraCitera

Jag trodde alla Au pairs iaf sexade lite med fadern i familjen, lite kontakt liksom. [sad]


   
SvaraCitera

De borde väl ge information om andra au pairs i området? Oftast så brukar ju alla samlas och ha en liten träff eller så så ah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag åker privat och vill bara höra om det är någon mer som skall dit. Alltid kul att veta om någon mer befinner sig i området och kan dela erfarenheter med varandra.

Själv ser inte jag detta som en kontaktannons för som Chryseus säger så är det lite skillnad på "hej vill du ligga" och "hej, finns det andra au pairer där ute"


   
SvaraCitera

förvirradflikka:

Finland

hur tänkte du där?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teganandsara:

hur tänkte du där?

hon är FÖRVIRRAD, ther yo go


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teganandsara:

hur tänkte du där?

Den frågan ställer jag mig själv ganska ofta här. Jag ville helt enkelt inte hem ännu. Har varit utomlands hela hösten och det kändes bra att vara någon annanstans än hemma. Jag trivs inte hemma, så allt är bättre än där. Finland blev mest för att det inte behövdes massa papper och jag hade kort tid på mig. Fick ändå vara hemma två veckor emellan. Dessutom så kan de ju lite svenska här och familjen jag bor i talar nästan bara svenska. Efter nästan två månader här så har jag ännu inte lärt mig så mycket finska vilket tyder på att jag helt enkelt klarar mig på engelskan och svenskan.


   
SvaraCitera