Aviseringar
Rensa alla

audi 100 c4 eller peugeot 406???


Ämnesstartare

vilken utav dessa bilar är bästa köpet 406an eller 100an?

har läst om dom och båda har nackdelar. vissa delar dyra men går ju köpa på biltema om man inte är kräsen.

nån som har erfarenhet av dessa bilar? vilken ska man välja?


   
Citera
Ämnesetiketter

Personligen gillar jag Audi.


   
SvaraCitera

suzukiman:

vilken ska man välja?

passaro:

Personligen gillar jag Audi.

[y]
har dock ingen erfarenhet av ngn av bilarna, förutom en mkt gammal A100 som en släkting ägde för en massa år sedan [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

gammal A100

dom gamla vet jag hur dom är. bra motorer men lite tråkiga....fundera på c4(gamla a6) med 2.3l motor


   
SvaraCitera

suzukiman:

vilken ska man välja?

ingen, spara pengar [tired] [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ingen, spara pengar

men jag är bil nörd 🙂 sålde nyss min van och känner att jag måste ha en annan bil så snart som möjligt...ett stort intresse


   
SvaraCitera

suzukiman:

men jag är bil nörd 🙂 sålde nyss min van och känner att jag måste ha en annan bil så snart som möjligt...ett stort intresse

[tired]

suzukiman:

100an


   
SvaraCitera

suzukiman:

dom gamla vet jag hur dom är. bra motorer men lite tråkiga....fundera på c4(gamla a6) med 2.3l motor

hehe ^^
vi hade en audi a4 senast, jag gillade den enormt mkt 🙂
men a6 är ju verkligen inte fy skam den heller 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

a6 är ju verkligen inte fy skam den heller 🙂

lite större är den ju...bekväm också, visserligen lite lösa fjädra men går ju byta mot hårdare. har ju förkärlek till stora bilar så hade ju en van som första åk 😛


   
SvaraCitera

suzukiman:

lite större är den ju...bekväm också, visserligen lite lösa fjädra men går ju byta mot hårdare. har ju förkärlek till stora bilar så hade ju en van som första åk 😛

vet inte hur mkt din ekonomi tillåter, min gör verkligen inte det (har inte ens körkort ännu) men om du vill ha en stor bil så är Dodge bilarna ett hett klipp tkr jag 🙂 äääälskar när man ser dem lite varstans 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

vet inte hur mkt din ekonomi tillåter,

ingen vidare inkomst, bara studiebidraget och nu sommar jobb. ..eftersom man inte slängt pengar på massa annan bröte så de gick ganska bra att ha den, började bli lite tajt nu när skolan slut o inga pengar plus att lådan inte växlade sista växlen längre, men de sa jag inte när jag sålde den 😛 hehe

btw var en dodge le jag hade


   
SvaraCitera

suzukiman:

btw var en dodge le jag hade

tänkte mer dodge - nitro t.ex 😀 såg den för en vecka sen. feeet nice 😀 men du har inte råd med den så 😉 hehe 😛


   
SvaraCitera

Känns som ett skumt val då 406 är ett ljusår ifrån Audis gamla 100 [confused] Men snackar vi 405:an då hajar jag [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp audi. Tysk kvalitet och roligare motorer. Dock så måste du ha pengar. Jag äger min BMW 735 på studiebidrag och pengar från sommarjobb. Det har blivit för tajt nu när företaget jag jobbar på gick i konkurs så jag måste sälja pärlan med tårar i ögonen...


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera