Aviseringar
Rensa alla

Avbrutet samlag - The truht of..?


Om du, mot all förmodan, skulle ha superkoll på din menscykel så behöver du inte ens avbryta samlaget.


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

örst ska du gå till en grym doktor som ska köra in hela jävla knytnäven i din stackars lilla mus för att klämma runt lite där det är som ömmast för att känna så att allt är som det ska där nere.

Eh. Nej?


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

Du vet om att det inte bara är att hämta ut dessa piller va?
först ska du gå till en grym doktor som ska köra in hela jävla knytnäven i din stackars lilla mus för att klämma runt lite där det är som ömmast för att känna så att allt är som det ska där nere. sen får man kanske sina piller.

HAHAHAHAHA NEJ?[badgrin]
Tack för skrattet[bigcheers]


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

Du vet om att det inte bara är att hämta ut dessa piller va?
först ska du gå till en grym doktor som ska köra in hela jävla knytnäven i din stackars lilla mus för att klämma runt lite där det är som ömmast för att känna så att allt är som

lol. Man behöver mäta blodtrycket bara. På armen.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

ett finger MAX

har varit med om två[blush][n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skit i vad resten säger.
Att dra ut tidigt är i stort sett det ända säkra sättet att inte bli gravid.
P-piller är inte särskilt effektiva och kondomer spricker lätt.
[y]


   
SvaraCitera

Avbrutet samlag - The truht of failure


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Avbrutet samlag - The truht of failure

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Corvette_cat:

först ska du gå till en grym doktor som ska köra in hela jävla knytnäven i din stackars lilla mus för att klämma runt lite där det är som ömmast för att känna så att allt är som det ska där nere. sen får man kanske sina piller.

Eh, nej?
Som någon ovanför sa, max ett finger, i mkt sällsynta fall kanske 2. Aldrig en hel knytnäve [crazy].
Dessutom måste man inte alltid göra en undersökning, främst ställer de frågor, mäter blodtryck och bestämmer sort. Sen får man gå till apoteket med sitt lilla recept och voilà! Bara att börja knapra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

kondomer spricker lätt

ja, det kanske man gör xD men det beror väl lite på hur man handskas med den från början? den spriker väl inte bara av sig själft o_o'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

avbrutet samlag = dra ut innan sprutning.

Måste dras ut INNAN försats..
vilket är svårt att känna - jag har aldrig kännt det av dem gångerna jag har haft det mysiga med sex..

Avbrutet samlag är inte samma sak som säkra perioder:

Ha sex innan ägglossning.. när man vet att nu är det dags att ha mens så slutar man.

Jag har hört att spermier kan överleva 10dagar i en livmoder... = såååå bra idé..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fijah:

ja, det kanske man gör xD men det beror väl lite på hur man handskas med den från början? den spriker väl inte bara av sig själft o_o'

Om den är gammal kan den göra det. Men då borde man ju inte använda den från början ^^.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

Jag har hört att spermier kan överleva 10dagar i en livmoder... = såååå bra idé..

3-4 dygn har jag hört. 10 dagar vore [chocked]


   
SvaraCitera

Fijah:

ja, det kanske man gör xD men det beror väl lite på hur man handskas med den från början? den spriker väl inte bara av sig själft o_o'

Jo, om fittan är vass.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Froggi:

3-4 dygn har jag hört. 10 dagar vore

Jag sa att jag har hört..
jag sa inte att de var fakta.[no-no]

10 dagar vore mycket, ja... så passa er.. säkra perioder är inte bra de heller.


   
SvaraCitera