Aviseringar
Rensa alla

avici


Ämnesstartare

hörde att han ska lägga ner, tror det var någon sjukdom, nån som kommer sakna hans musik??


   
Citera
Ämnesetiketter

nån annan finnig 14-åring kommer fylla hans plats ni kommer inte ens märka nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
nån annan finnig 14-åring kommer fylla hans plats ni kommer inte ens märka nåt

hahahaha


   
SvaraCitera

Tickstart:
nån annan finnig 14-åring kommer fylla hans plats ni kommer inte ens märka nåt

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men så en finnig 14 åring ska ta så stor plats så folk glömmer avici som är 26 år hmm ok


   
SvaraCitera

Han ska bara sluta med sina liveuppträdanden, inte med musiken.


   
SvaraCitera

handendärnissen: hörde att han ska lägga ner, tror det var någon sjukdom, nån som kommer sakna hans musik??

Källa?

De var inte mycket substans du kommer med i din trådstart. Han lägger inte av med musiken utan turnerandet. De har påverkat hans hälsa.


   
SvaraCitera

Han är okändis för mig.

Jag - nej
Andra - ja, vissa


   
SvaraCitera

Definitivt ett första april skämt. Jag vet vad ni tänker: Det är ju inte första april. Men just för att han är internationell stjärna har han nog lagt ihop tidsskillnaderna på ett sätt som gör att det kan avrundas till ett iallafall. Eller liknande. Om det är ett skämt, kom ihåg vem som sa det först.


   
SvaraCitera

Tickstart:
nån annan finnig 14-åring kommer fylla hans plats ni kommer inte ens märka nåt

Varför är det sånt hat mot yngre tonåringar i dagens samhälle? Jag tycker personligen att musiken han gör låter bättre än mycket annat som spelas idag, men den är ju inte direkt bra gjord. Uppfattar jag det korrekt så använder han enbart en dator för att skapa sin musik och mixar den på något sätt, och det är ju jävligt talangfullt och imponerande asså...


   
SvaraCitera

VirginSteele: Uppfattar jag det korrekt så använder han enbart en dator för att skapa sin musik och mixar den på något sätt, och det är ju jävligt talangfullt och imponerande

Datorn sköter takten och alla beräkningar.. Så jävla talangfullt som du får det att låta är det ej, men det är smidigt och tilltalande som utövare. 


   
SvaraCitera

Stäkaren: , kom ihåg vem som sa det först.

Mycket glad


   
SvaraCitera

Han kommer bada, sola och träna... Kanske vandra i djungeln... Resa lite.. och sådär.. i nått år..

Sen kommer han tillbaka med en nytt fränt sound...

Jag tror på  TImpa.!


   
SvaraCitera

Är på dead mow cinco on this one
Screenshot_20160329-211840.png


   
SvaraCitera

S3ON:

Datorn sköter takten och alla beräkningar.. Så jävla talangfullt som du får det att låta är det ej, men det är smidigt och tilltalande som utövare. 

Menade ju mosattsen var ironisk Skadeglädje


   
SvaraCitera