Aviseringar
Rensa alla

Avkläddhet


Ämnesstartare

Hur lite kläder har ni på er som minst en skitvarm sommardag och ni ska handla? Har mlt korta shorts och tight linne. Och walkingskor. Bör jag skämmas pga osmaklig klädsel?


   
Citera

kortbyxor som slutar mitt på låren o t-shirt typ


   
SvaraCitera

du behöver inte skämmas om inte kläderna e fula


   
SvaraCitera

Kallingar, shorts och skor (eventuellt strumpor). Visar dock mina chipstits. Killarna brukar skratta, tjejerna likaså även fast jag vet att de är avundsjuka då mina tits är större än deras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:
du behöver inte skämmas om inte kläderna e fula

Definiera fult jag klär mig udda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda:
Kallingar, shorts och skor (eventuellt strumpor). Visar dock mina chipstits. Killarna brukar skratta, tjejerna likaså även fast jag vet att de är avundsjuka då mina tits är större än deras.

Tröjlös i stan? Äckligt 🙁


   
SvaraCitera

walkingskor? typ joggingskor? isf: ja, det borde du. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bild finns i amsis rakningatråd. Linnet är tight och åker upp och flaschar nedersta bilringen


   
SvaraCitera

elverpigen: Definiera fult jag klär mig udda

definiera udda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe aro :
walkingskor? typ joggingskor? isf: ja, det borde du. 

Har dem ju pga gå 3 km till häst/kpo/fårbutik i ytterområden men då vet jag att jag ska hem och byta skor innabn jag kan handla min sprit och kaka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

definiera udda

elverpigen:
Bild finns i amsis rakningatråd. Linnet är tight och åker upp och flaschar nedersta bilringen


   
SvaraCitera

elverpigen:

Tröjlös i stan? Äckligt 🙁

Haha jag skämtade 🙁

Hatar när folk går tröjlösa (b-rudar får gärna göra det dock), varför vet jag inte. Avundsjuka kanske...

Lägg till T-shirt till min klädlista så har outfiten med minst plagg.


   
SvaraCitera

Linne och shorts har jag idag i alla fall. Annars blir det nog varmt. Och converse, eller ballerina 


   
SvaraCitera

elverpigen:

Har dem ju pga gå 3 km till häst/kpo/fårbutik i ytterområden men då vet jag att jag ska hem och byta skor innabn jag kan handla min sprit och kaka

bra. duktig. 


   
SvaraCitera

elverpigen: Bild finns i amsis rakningatråd. Linnet är tight och åker upp och flaschar nedersta bilringen

finnsi ngen bild bara på ditt ansikte


   
SvaraCitera