Aviseringar
Rensa alla

avkriminalisera drogmarknaden NU


tkllkl

player one: har du någon statistik som kan jämföras med den svenska över antalet gripna, antalet åtal, och påföljd?

Ah, att hitta statistik från en teokrati som tystar alla dissidenter blir ju lätt. Den enda källan jag har är en vän som bor där.

player one: att det finns nötter som tycker att alkohol ska förbjudas innebär inte att samhället i stort rör sig i en sådan riktning.

Om du säger det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har player one själv nån statistik eller hur funkar det här? jag tycker inte att nån som tror att israel är en islamsk stat verkar speciellt trovärdig som förstahandskälla.


   
SvaraCitera

tkllkl: Ah, att hitta statistik från en teokrati som tystar alla dissidenter blir ju lätt. Den enda källan jag har är en vän som bor där.

säger inte att det nödvändigtvis är oproblematiskt, men tycker inte att "någon jag känner" är mer trovärdigt än officiell policy.

thl*kt N.:
har player one själv nån statistik eller hur funkar det här? jag tycker inte att nån som tror att israel är en islamsk stat verkar speciellt trovärdig som förstahandskälla.

finns säkert gott om israeliter som gormar över att israel är en islamsk stat, finns ju folk i sverige som gnäller över att sverige är det, men jag har aldrig hävdat att så är fallet.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Ja, det låt ju jävligt smart...
Gö heroin å andra dödliga droger LAGLIGA, vem fan vill inte ha en förälder som ha en kanyl i armvecket varje morgon?! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lycka till med att avkriminalisera.
inte ens mobbning är ute än, varför ska jag försöka avkriminalisera världen när det finns värre saker i mindre behov?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.: det där är ju skitkorkat

Att avkriminalisera ALLA droger verkar totalt vansinne. Däremot är jag för en legalisering av Cannabis dvs allt som kan utvinnas ur växten Cannabis Sativa (Cannabis Sativa Indica och Cannabis Sativa Sativa) men alla andra droger bör bekämpas maximalt.

TS ser enbart till handeln med droger dvs de som tjänar pengar på andras missbruk dvs de som tjänar pengar på andras förslavande under drogers inflytande. Väldigt trist förslag enligt min åsikt.  Tumme ned


   
SvaraCitera

En legalisering av cannabis skulle ändas gå om staten tar över verksamheten. Cannabis langare skulle då behöva sälja tyngre droger som horse elr något liknande. Det skulle då finnas en översvämning av tyngre droger. Samhället skulle då gå åt helvet


   
SvaraCitera