Aviseringar
Rensa alla

Avregistrerar mäh.


Ämnesstartare

7997 besökare? Oh, shit! Lär ju inte dröja länge innan någon in my life får reda på att Angelize är jag! Lär ju se ungefär 40 000 skrivna inlägg och undra vad fan jag håller på med! Hur FAN lyckades ni få såhär många besökare?

Skitsida. Kan alla ni nya dra och sluta populärisera sidan...? Ah, jag hittade på det ordet själv.


   
Citera

ska man ställa om klockan en timme?
min visar 21:46[shake]


   
SvaraCitera

Hakuna matata:

ska man ställa om klockan en timme?
min visar 21:46[shake]

gillar um's tid, önskar den var sann[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hakuna matata:

ska man ställa om klockan en timme?
min visar 21:46[shake]

Skumt. UMs klocka går fel. Dagarna står även på engelska när man klickar på Senaste trådar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bugg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

bugg

Njaaa... när man klickar på "besökare" så ser man ju hur många som helst som är online...


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

gillar um's tid, önskar den var sann

Angelize:

Skumt. UMs klocka går fel. Dagarna står även på engelska när man klickar på Senaste trådar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Njaaa... när man klickar på "besökare" så ser man ju hur många som helst som är online...

Många, ja. 8000, inte en chans i helvete : >


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Många, ja. 8000, inte en chans i helvete : >

Jo för summan räknar ju de som är inloggade och de som INTE ens har ett konto... säg aldrig - aldrig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jo för summan räknar ju de som är inloggade och de som INTE ens har ett konto... säg aldrig - aldrig...

Jag vet att det är så. Men nej, klart som fasen sidan inte har ökat med typ 1000% för att den varit nere i ett par dagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här är just anledningen till att det är övervägande stor procent random kukhuvuden på UM nu för tiden. De gamla användarna flyr istället för att ta fighten som en riktig man och skrämma iväg alla små jävla muppar. Det är så jävla tragiskt och tynger mitt hjärta något oerhört, jag är sårad och besviken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Det här är just anledningen till att det är övervägande stor procent random kukhuvuden på UM nu för tiden. De gamla användarna flyr istället för att ta fighten som en riktig man och skrämma iväg alla små jävla muppar.

Jag brukar förnedra kukhuvudena faktiskt... det funkar nästan varenda gång. Fast försvinner gör de inte. Men de tystnar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför har sidan varit så konstig på sista tiden? min har inte ens funkat....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta att du avreggar, hmpf. Du är en av dem jag gillar mest.
[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är konstigt att besökare har gått från 300-400 i genomsnitt till 8 000 på bara en helg [confused]

Tycker inte att du ska avregga. UM utan Angelize = tomt. [cute]


   
SvaraCitera