Aviseringar
Rensa alla

Avskedspresent till psykolog?


Men det kan man väl inte göra [tard]


   
SvaraCitera

Låter kanon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Men alltid när hon känner sig nere eller något, så tittar hon på nallen och blir påmind om att hon faktiskt har gjort nytta.

Naww, sant :')

salmon:

Nej du, inget konstigt alls, speciellt inte med tanke på att ni haft kontakt i alla dessa år. Och tänk på att idrottare får pokaler och medaljer för diverse prestationer, varför kan inte en psykolog få en hemmagjord nalle av en tjej som är tacksam av att ha blivit hjälpt?

Sant! Hmm, undrar om de verkligen känner sig uppskattade... Det borde de, eller hon iaf ^^

RenYu:

Lustigt, då BUP gäller fram tills man är 25.

Här i Stockholmsområdet är det 18 som gäller [confused] Var bor du?

sandersson:

Tror hon blir jätteglad! Personlig och fint, hon lär minnas dig! 🙂

[smile]

filulilus:

Är ju hennes jobb, han förväntar sig nog inget.

Tänkte annars om det kanske var vanligt att de fick nåt, iaf efter att man varit där rätt många gånger och så. Fast jag vet ingenting om sånt där [blush]

Ending Jon:

Men det kan man väl inte göra [tard]

Haha, varför inte? ^^


   
SvaraCitera

five squared:

Haha, varför inte? ^^

För att det är skumt. Hon kommer säkert tycka du är jättekonstig eller nåt sånt [sad]


   
SvaraCitera

salmon:

Det låter personligt och fint

[y][y][y]


   
SvaraCitera

blommor man kan ju inte vara för personlig.


   
SvaraCitera

five squared:

Avskedspresent till psykolog?

Boken De 5 tibetanerna [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

För att det är skumt. Hon kommer säkert tycka du är jättekonstig eller nåt sånt [sad]

Det tycker hon redan [party] Fast hon vill att jag ska säga att jag är "speciell", det klingar bättre [smile]

cannabis:

blommor man kan ju inte vara för personlig.

Men blommor vissnar ju så fort, och dessutom har hon inte så gröna fingrar [wink] Nallar däremot brukar hålla rätt länge.

Bajwa:

Boken De 5 tibetanerna [y]

Yogabok? ^^ Tja, skulle kanske passa bra som komplement till allt hennes löpande [smile]


   
SvaraCitera

Rita en teckning där hon hänger i snara från et träd och skriv "Varför skjuta upp till morgondagen, vad du kan göra idag" 😉


   
SvaraCitera

Eller så tror hon att du är besatt av henne. [no-no]


   
SvaraCitera

five squared:

Det tycker hon redan [party] Fast hon vill att jag ska säga att jag är "speciell", det klingar bättre [smile]

Åh, sånt är så jobbigt [cry]


   
SvaraCitera

Hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bulldeg:

Rita en teckning där hon hänger i snara från et träd och skriv "Varför skjuta upp till morgondagen, vad du kan göra idag" 😉

[party]

Homunculi:

Eller så tror hon att du är besatt av henne. [no-no]

Är jag inte det då? [cute]

Ending Jon:

Åh, sånt är så jobbigt [cry]

Mjo, men hon har ju en poäng där. De etiketter man sätter på sig själv påverkar självkänslan ^^


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera